Nu Online
Momenteel zijn er 687 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Handschoenen

16-10-2006 10:01:05
Hallo bruidjes,
ik ben deze zaterdag voor de eerste keer gaan passen. 't waren allemaal mouwloze kleedjes. achteraf merkte mijn mama op dat vroeger bruidjes dan lange handschoenen droegen.
Ik heb dit nog niet eerder gezien. Zijn er onder jullie die handschoenen gaan dragen? Waar hebben jullie ze gevonden? Kost dit veel? En niet te warm in de zomer? (ik vermoed dat je ze na de mis toch uitdoet?)

Groetjes
Annelies

Annelies
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 460

Hannelore
23-9-2006
 Meld misbruik16-10-2006 11:14:39

Hey,

Ik droeg op mijn trouwdag handschoenen tot over mijn ellebogen. Ik droeg een haltertop en bij mij kleed pasten geen stola's. Daarom heb ik dan gekozen voor lange handschoenen. Het maakte het plaatje wel perfect.
Ik heb mijn handschoenen gevonden in de bruidswinkel en ik betaalde er 30 euro voor.

Groetjes

Hannelore
23/09/06

Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik16-10-2006 19:32:44

Annelies,

Mijn schoonzus heeft ook een sluier en handschoenen gedragen. Ga anders eens kijken op www.evelien-bjorn.be
Waar ze die heeft gehaald en hoeveel ze heeft betaald, weet ik niet. Moet zeker in een bruidswinkel te vinden zijn!

Groeten.
Lobke.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...