Terug naar overzicht
Dag CharlotteIk heb nog geen winkel in Vlaanderen gevonden met dezelfde fantastische prijzen als bij humpiedump. Er zijn wel enkele winkels die gelijkaardige kledij verkopen maar aan een merkelijk hogere prijs.Wij hebben vorige week zelf de rit naar Humpiedump ondernomen (enkele rit 2,5 u met 2 kids op de achterbank) maar ben heel tevreden dat we dit gedaan hebben.We hebben beide kids volledig gekleed (tot de kous en schoen toe) voor 230 EUR. We werden heel vriendelijk geholpen, ook naar advies van de maten toe. Misschien toch es de rit overwegen? Je kan desnoods ook telefonisch bestellen.Als je dit niet ziet zitten, kan je de communiecollecties in oa de C&A en JBC es bekijken?GroetjesRebecca
ik volg effe mee - wij gaan eerst bij C&A en JBC eens kijken en anders gewoon online bestellen
Ik heb precies de indruk dat hun prijzen omhoog zijn gegaan tegen 6 maanden geleden?? Ik ga nu waarschijnlijk gewoon bij Jagré kleedjes kopen voor mijn meisjes (ze hadden daar al hun oog op laten vallen...)
Ik weet niet vanwaar jullie zijn. In heusden-Zolder (Limburg) hebben ze hele mooie kleedjes. Wij betalen 55 euro voor een mini-bruidskleedje voor kindjes. Prachtig!!!
Lieve mensen, even ter verduidelijking, ik ben op zoek naar jongenskostuums voor mijn twee schatjes van patatjes. Dus Jan bij deze :) Wij hebben twee bruidsjongens, alletwee 3.5 jaar tegen dan. Mijn neefje zal mijn ring dragen en mijn aanstaande zijn neefje zijn ring. Een bloemenmeisje hebben we niet, geen nichtjes in de familie. Ik zou eventueel het dochtertje van een vriendin kunnen vragen als bloemenmeisje, maar dat hoeft eigenlijk niet. Mijn twee hartediefjes is voldoende :)
Als je in Antwerpen gaat zien... Daar is zo een straat vol indische winkeltjes. Hebben ze schattige kostuumpjes tegen enorm lage prijzen... succes met de zoektocht! x
Hallo,In H&M hadden ze nu ook kleine mooie kostuums met das.
suitsyouwell.nl heeft ook mooie kostuums voor jongens is wel online :S
in antwerpen, aan de carnotstraat en zo, veel marokkaanse en turkse winkeltjes en die verkopen dat heel goedkoop!
DANKU DANKU IEDEREEN!!!!!
hoi sandra, waar ben jij in heusden-zolder geweest als ik mag vragen?alvast bedankt.grtjs krista