Nu Online
Momenteel zijn er 687 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sluier

16-10-2006 10:02:58
Hallo
Ik ben zaterdag voor de eerste keer gaan passen. 'k vond het raar dat ik zelf moest vragen of ik 's een sluier mocht passen en dat de verkoopster het niet voorgesteld heeft.
Ze zei dat er niet zoveel bruidjes meer zijn die nog een sluier dragen?
Ik vind dat het wel een kleedje kan afmaken, maar bij het ene kleedje stond het wel beter dan bij het andere.
Wat doen jullie?
Groetjes

Annelies

Annelies
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 445

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik16-10-2006 10:29:14

Hey,

In de ene winkel doen ze dat spontaan, maar in de andere niet.
Ikzelf was er radicaal tegen. Tot ze mij er (zonder het te vragen) één aandeden. Ik was direct verkocht.
Tegenwoordig komt dat terug meer op. Kijk maar eens op sommige websites van bruidskleedjes of in bruidsmagazines. Het is wel waar dat het bij het ene kleedje wel past en bij het andere niet.
Ik zou gewoon doen waar je je goed bij voelt. Als jij vindt dat het uw kleed 'af' maakt dan moet ge niet twijfelen en niet kijken naar wat de rest doet of ervan vindt.
Zou je er een tiara bij dragen of niet?

Groetjes, Sissi

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik16-10-2006 12:14:02

Hey,

ik wilde het echt niet, dus toen ze het voorstelden, heb ik het zelfs niet gepast. Ik vind het een voorbijgestreefd gebruik, maar je moet natuurlijk zelf doen wat je leuk vindt hé.

Groetjes,
Lieve

Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik16-10-2006 19:29:55

Hallo,

Ik vindt dat je echt jouw gevoel moet volgen. Een sluier is zeker niet passé!! Het past gewoon niet bij iedere jurk. Ikzelf neem ook geen sluier maar ik huw ook nog eens in marokko en daar heb ik wel een wit kleed met sluier. Op die manier kan ik lekker de twee doen ;-)

Veel succes nog met de keuze en laat je niet beïnvloeden door mensen die beweren dat het passé is. Echt niet!!

Groetjes!

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik16-11-2006 15:09:06

Mijn kleedje laat niet toe om een sjaal te dragen, dus is een sluier een goed alternatief voor in de kerk (kwestie van daar niet met blote schoulders te zitten)

Een sluier is zeker niet passé...
Als ie goed staat bij je kleedje, ga ervoor...

Ik denk dat ik hem wel enkel zal dragen in de kerk en niet op de receptie of 't avondfeest...

Groetjes,

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik26-11-2006 14:38:59

Hallo,

ik wou ook wel graag een sluier omdat het toch wel dat extraatje geeft. Bij het kleedje dat ik gekozen heb gaat een sluier echter totaal niet. Ik kon kiezen, ofwel mijn kleedje zonder sluier ofwel een volledig ander kleed kiezen waarbij een sluier wel ging. Ik koos voor mijn kleed zonder sluier. Ergens vind ik het wel jammer maar op een gegeven moment moet je keuzes maken. Als een sluier bij je kleedje past zeker doen.

groetjes en veel succes,

Isabel
110807

Tanja
21-12-2007
 Meld misbruik4-8-2007 16:15:30

hoi,
een sluier.dat is altijd zeer mooi, dat maakt het prinsesje af.
maar ik zoek waar je een tiara kan kopen.
weet iemand dat?
ik trouw namelijk 21 december maar ik heb een korte haarsnit.
mail het me aub dan door tanja.ogiers@telenet.be of via
zotte-tiense@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...