Terug naar overzicht
Hey,In de ene winkel doen ze dat spontaan, maar in de andere niet.Ikzelf was er radicaal tegen. Tot ze mij er (zonder het te vragen) één aandeden. Ik was direct verkocht.Tegenwoordig komt dat terug meer op. Kijk maar eens op sommige websites van bruidskleedjes of in bruidsmagazines. Het is wel waar dat het bij het ene kleedje wel past en bij het andere niet.Ik zou gewoon doen waar je je goed bij voelt. Als jij vindt dat het uw kleed 'af' maakt dan moet ge niet twijfelen en niet kijken naar wat de rest doet of ervan vindt.Zou je er een tiara bij dragen of niet?Groetjes, Sissi
Hey,ik wilde het echt niet, dus toen ze het voorstelden, heb ik het zelfs niet gepast. Ik vind het een voorbijgestreefd gebruik, maar je moet natuurlijk zelf doen wat je leuk vindt hé. Groetjes,Lieve
Hallo,Ik vindt dat je echt jouw gevoel moet volgen. Een sluier is zeker niet passé!! Het past gewoon niet bij iedere jurk. Ikzelf neem ook geen sluier maar ik huw ook nog eens in marokko en daar heb ik wel een wit kleed met sluier. Op die manier kan ik lekker de twee doen ;-)Veel succes nog met de keuze en laat je niet beïnvloeden door mensen die beweren dat het passé is. Echt niet!!Groetjes!
Mijn kleedje laat niet toe om een sjaal te dragen, dus is een sluier een goed alternatief voor in de kerk (kwestie van daar niet met blote schoulders te zitten)Een sluier is zeker niet passé...Als ie goed staat bij je kleedje, ga ervoor...Ik denk dat ik hem wel enkel zal dragen in de kerk en niet op de receptie of 't avondfeest...Groetjes,
Hallo,ik wou ook wel graag een sluier omdat het toch wel dat extraatje geeft. Bij het kleedje dat ik gekozen heb gaat een sluier echter totaal niet. Ik kon kiezen, ofwel mijn kleedje zonder sluier ofwel een volledig ander kleed kiezen waarbij een sluier wel ging. Ik koos voor mijn kleed zonder sluier. Ergens vind ik het wel jammer maar op een gegeven moment moet je keuzes maken. Als een sluier bij je kleedje past zeker doen.groetjes en veel succes,Isabel110807
hoi,een sluier.dat is altijd zeer mooi, dat maakt het prinsesje af.maar ik zoek waar je een tiara kan kopen.weet iemand dat?ik trouw namelijk 21 december maar ik heb een korte haarsnit.mail het me aub dan door tanja.ogiers@telenet.be of via zotte-tiense@hotmail.com