Terug naar overzicht
Zou ook is kijken bij de WE of ZARA, daar heb ik toch ook al dikwijls hele mooie kostuums gezien en dan zit je zeker binnen budget
An-Sofie, ik vind de tip van Debora heel juist. Met budget van 500 EUR kan je zeker en vast een prachtig pak vinden, zelfs in een niet-outlet. Ga ook es kijken bij de Massimo Dutti en Suit Supply. Als je echt een outlet zoekt, bij Steven in Torhout hebben ze een outlet-gedeelte en ook bij la Sposa in Beveren-Leie (Waregem)!Succes!
in st denijs westrem laat je voor die prijs een kostuum op maat maken en heb je er een hemd bij. villa verdi.
zoals rebecca al zei suit supply. mijn man heeft zijn kostuum daar gehaald. we zijn in antwerpen geweest, heel vriendelijke mensen. voor zijn kostuum, hemd, stropdas, sokken en manchetknoppen was hij 420 euro kwijt
Hey,Wij waren ook aan het twijfelen of we een kostuum zouden huren of kopen.Mijn ventje draagt dat nooit en het zou dus maar voor 1 dag zijn. Nu eenmaal enkele winkels bezocht en tot de conclusie gekomen dat de huurkostuums echt basic zijn. Ook de stof en pasvorm zijn niet zo mooi.We hebben dus een kostuum gekocht. Voor een budget van 500€ vind je zeker een mooi kostuum hoor. Zelfs in een iets duurdere zaak.De Mexx en WE hebben anders ook hele mooie!Groetjes