Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

makkelijk bereikbare feestzaal (Vl-Brab, Oost-Vl)

16-10-2006 13:23:46
Hallo,
Wij zijn op zoek naar een feestzaal in Vlaams-Brabant (richting Oost-Vlaanderen) voor een 120-tal genodigden en zijn dit weekend in Gooik gaan kijken. Maar nu stellen we ons de vraag of dit wel zo'n goed idee is als meer dan 1/3 van het Gentse en verder komt en een andere derde van de druivenstreek komt. Zijn er aan te raden feestzalen die makkelijker bereikbaar zijn voor iedereen? Ik wil namelijk niet het risico lopen dat de meerderheid om 2uur al huiswaarts keert omdat het nog zo ver rijden is.

Wat denken jullie? Niks van aantrekken of eerder toch een compromis proberen zoeken? en zo ja, waar?

Alvast bedankt voor jullie nuttige feedback!

groetjes,

Aline

Aline
5-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 629

Christine
30-9-2006
 Meld misbruik16-10-2006 13:31:46

Hey,

Bij ons was het hetzelfde probleem, mensen van gent, kortrijk, de zee, limburg en zelfs nederland.

Wij hebben gewoon ergens centraal gekozen dat het voor iedereen ongeveer even ver rijden was.
Buiten deze van de zee en nederland.

Enig nadeel als de meeste ver moeten rijden, is dat ze sneller naar huis gaan. Maar wij hebben dit opgelost door aan tafel te gaan tegen 19 uur en om 23 uur hebben wij al onze openingsdans gedaan .. en dan hebben de meeste nog gebleven tot +/- 1.30

Groetjes,
Christine

Bart

Meld misbruik16-10-2006 13:41:53

de salons waerboom in groot bijgaerden is in dat geval een mogelijk compromis.

Dominique
25-11-2006
 Meld misbruik16-10-2006 14:48:37

Dag Aline,
mijn vriend zijn familie is van Oost-Vlaanderen (Gooik, Gent, Ninove) en die van mij uit het Brusselse, Leuven,... dus hebben wij voor een feestzaal in het midden gekozen en dat werd Salons De Waerboom. Dat is echt een aanrader hoor. Het eten is er naar t schijnt zooooooo goed.

Dominique
25.11.2006

K
7-7-2007
 Meld misbruik16-10-2006 14:48:56

Idd, De Waerboom, makkelijk voor iedereen. Ben zelf uit Gent, en ben daar eens op een feest geweest waar er ook mensen waren uit Antwerpen, Limburg, het Pajottenland. Was vanuit Gent alleszins goed te doen, zijn lang gebleven :-)

sonja
30-9-2005
 Meld misbruik16-10-2006 15:56:05

Zou ook de waerboom zeggen en als de mensen willen kunnen ze nog altijd in de carestel een kamer huren. Is vlakbij en niet zo duur.

Qua eten effectief op en top in orde. Trouwde er zelf een goed jaar geleden.

Bart

Meld misbruik17-10-2006 16:14:53

feesten in de waerboom zijn top. Ik heb er zelf gefeest en gedraaid. goed eten, magnefiek dessertenbuffet en mooie zalen.

let wel ... op tijd vastleggen want het is een drukbezochte zaal.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...