Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Intredelied

9-1-2013 9:52:57
Amai menne frak, tot 1u30 vannacht bezig gezeten om een intredelied te vinden en weet het nog steeds niet.

Iemand tips?

Volgende liedjes al zeker niet:
- Canon in D (Pachelbel) voor suite en bruidegom
- I loved her first (Heartland) of Through the eyes of my father (Brianna Hayes) voor vader-dochter dans
- She (Elvis Costello) dit is niks voor mij

Wat zijn zo de typische intredeliedjes??? Ik heb het forum al doorzocht met gelijkaardige berichten, maar ik vond mijn goesting er niet tussen.

Liefst een Engelstalig gezongen liedje. Het moet echt wel iets speciaal zijn en emotie teweegbrengen :)

Merci
Charlotte

Charlotte
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1354

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik9-1-2013 9:59:00

Moet het Engelstalig zijn, of mag het volledig instrumentaal zijn?

Ik twijfel zelf nog tussen deze twee :

http://www.youtube.com/watch?v=rtOvBOTyX00
of
http://www.youtube.com/watch?v=1p_ebSseEq8

Help mij ! (ook) :-)

Ik vind dat beiden veel emotie teweegbrengen....

jana
15-6-2013
 Meld misbruik9-1-2013 10:00:58

Dag Charlotte,

Nu al wakker liggen van je liedjes? je hebt toch nog wat tijd! ;-)

Ik heb gekozen als intredelied (ik ga met mijn papa naar binnen) voor 'Marry me' van Train. Ik vond dit zo'n super mooi liedje en ik had het nog nooit gehoord tot ik op zoek ging naar gepaste liedjes (op youtube :)).

Wat wij ook nog gebruiken van liedjes:

-'Everlong' Foo Fighters
-'Nine million bicycles’ Katie Melua
-'Yellow' Goldplay
-'It must be love' Japser Steverlinck
-'Alles is liefde ' Blof

En voor de rest moeten we er nog een paar zoeken.-)

Ik weet natuurlijk niet wat jij graag hoort...

Groetjes

Sylvia
15-6-2013
 Meld misbruik9-1-2013 10:05:58

ik zou zeggen:

Gerald Troost : ons moment
Bruno Mars: rest of my life

Debbie
25-5-2013
 Meld misbruik9-1-2013 10:38:07

Ik wou river flows in you en butterfly kisses (westlife versie) gebruiken

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik9-1-2013 11:04:20

Hey Jennifer, het tweede River flows in you van Yiruma vind ik beter, maar dat is natuurlijk eigen goesting he! Instrumentaal vind ik ook prachtig, maar wij hebben zo'n goede zangeres ingehuurd dat ik haar stem wil gebruiken :)

Hey Jana, hoe vroeger hoe beter zenne. Nog maar 5 maand en het is al zover!

Sylvia, rest of my life van Bruno Mars is een heel mooie liedje!

Elke
4-5-2013
 Meld misbruik9-1-2013 11:19:45

Wij gebruiken:
- je pense à toi, axelle red (is deels in het frans, deels in het engels)
- Ik zal jou man zijn, Raymond van het Groenewoud
- a whole new world, soundtrek Aladin (aangezien ik een grote fan ben)

Evelien
22-6-2013
 Meld misbruik9-1-2013 12:03:33

HEj charlotte,
ons intredelied is : You're still te One , wat ik ook een zeer prachtig nummer vond is
You raise me up maar dit kon onze zangeres niet waarbrengen om het feit dat ze enkel over piano en gitaar beschikken
wij hebben ook nog
- voor haar
- parce que c'est toi
- Love is all around
- Iemand als jij
- zie me graag
- heb ik ooit gezegd

Groetjes evelien

kim
23-3-2013
 Meld misbruik9-1-2013 21:49:50

Wat vind je van "A moment like this": https://www.youtube.com/watch?v=JdJ2ABPwUig

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik10-1-2013 0:22:19

Lieve mensen, ik heb gekozen uit al die lieve antwoorden van jullie.

Ik zal de kerk binnenkomen op "Rest of my life" van Bruno Mars.
Daarstraks aan de familie laten horen, de mama en schoonzus stonden al te wenen. Mission accomplished :)

Nog eens bedankt allemaal!

Keshia
13-7-2013
 Meld misbruik10-1-2013 20:50:30

Ik kom op dit topicje, en vond het nu dé moment om er s in stilte mee bezig te zijn, mijn verloofde kijkt tv, en ik zit met de krop in mijn keel bij het liedje van Bruno Mars waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw! :)
Qua liedjes hebben we nog niet een vaste keuze gemaakt maar we willen wel zeker ene van Clouseau :) Oja, 'When a man loves a women' vind ik ook een mooike! manman, dat wordt nog moeilijk! Laat me maar van 87548215487 songs genieten ;)
Gr Keshia

Severine
17-8-2013
 Meld misbruik8-2-2013 12:28:50

Ik was nogal vlug overtuigd wat mijn intredelied moest worden: make you feel my love van Adele. Maar nu begin ik wat te twijfelen. Wat vinden jullie van dit nummer?

Groetjes,
Severine

Keshia
13-7-2013
 Meld misbruik9-3-2013 10:53:40

Ik zie hier mijn eigen reactie terug, en twee maand later hebben we nog geen liedjes LOL! Enkel vele ideetjes, die soms wel eens durven veranderen foei! (:

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Muzikant nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
weddingpianist De romantische toets voor jullie huwelijk! in
Aan de piano verzorg ik de muzikale ondersteuning van recepties en huwelijksvieringen. Om jullie feest nog meer klasse te geven, is er een draagbare vleugel ter beschikking. Is een lied voor jullie bijzonder, dan zal ik dat graag voor jullie spelen. Meer info
LiveMuziek.net Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band in Ternat
Maak jullie huwelijk nóg specialer door te kiezen voor live muziek! Ontdek snel het geschikte duo, trio of band voor jullie huwelijksmis, ceremonie, receptie, openingsdans of avondfeest. Uitgebreid repertoire, speciale verzoeknummers zeker ook mogelijk! Meer info
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Muziek-Huwelijk LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST in Burcht
Professionele zangers en muzikanten met ervaring. Live muziek & zang tijdens jullie ceremonie, huwelijksviering in de kerk, huwelijksreceptie, of tijdens het avondfeest. Breed repertoire en mogelijkheid tot liedjes van eigenkeuze. Uiteenlopende genres. Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Canape De muzikale toets voor jullie perfecte dag! in Gentbrugge
Laat live muziek een meerwaarde zijn op jullie mooiste dag. Vertrouw op twee professionele muzikanten. Een warme, zwoele en gevoelige stem begeleid door een live pianist. Wij spelen jullie favoriete nummers tijdens de viering, receptie of avondfeest. Meer info
Jozefien Sings De perfecte noot voor uw mooiste dag! in Heusden
Zijn jullie op zoek naar net dat tikkeltje meer? Jozefien Sings brengt muziek die je kippenvel bezorgt en de perfecte ondersteuning is van de mooiste dag van je leven. Want trouwen... Dat doe je maar 1 keer! Meer info
Zangeres Elphy Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment in Dendermonde
* Een zeer ruime ervaring met huwelijksceremonies, -recepties en -feesten. * Een prachtige muzikale omlijsting die volledig op maat is van jullie wensen. * Alles is mogelijk: live zang solo, in duo of met band. * Sterke prijs-kwaliteitsverhouding. Meer info
muziek trouw stijlvolle muziek voor uw huwelijk in berlare
Ben je nog op zoek naar stijlvolle, professionele muzikale omlijsting van jullie huwelijksviering of huwelijksfeest, dan ben je aan het goede adres!! Verschillende combinaties en stijlen zijn mogelijk: klassiek, pop, folk.. Meer info
Good Vibrations ! Er zit muziek in jullie dag ... in Zwalm
Wij zijn Good Vibrations, een fonkelend muzikaal live duo dat bestaat uit zangeres Ilona en gitarist Matthieu. We brengen jullie favoriete songs met hart en ziel zodat jullie huwelijksdag nog net iets onvergetelijker wordt ! Meer info