TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Chloé
4-5-2013
|
9-1-2013 10:12:09
Herkenbaar hoor Katrien, maak je geen zorgen. Ook hier nog redelijk veel werk aan de winkel. De eerste huwelijksnachtmerries zijn ook al een feit!
|
|
Lieve
17-5-2013
|
9-1-2013 10:22:30
Ik heb er nog 128, en ik was er altijd heel rustig onder, tot grote frustratie van la mama. Maar nu het plots 2013 geworden is, begin ik toch wel lichtelijk te stressen. Er moet inderdaad nog zoveel gebeuren en wat twee weken geleden nog veraf lijkt, lijkt er nu aan te komen als een sneltrein. Vooral als je dan dingen leest van bruidjes die trouwen in augustus of zelfs misschien november... Zij hebben al dingen af waar ik nog niet eens aan gedacht had. Help! Maar zoals je zegt, het zal wel lukken. Als er wat druk achter zit, gaat alles plots beter. En eigenlijk hebben we nog tijd. Het heeft ook geen zin om er te gaan bij lopen als een kieken zonder kop. Veel te vermoeiend. Laten we die fase maar bewaren tot de laatste week. En we hebben altijd elkaar nog voor raad en steun, oef!
|
|
Katrien
20-4-2013
|
9-1-2013 10:34:31
M'n lijstje van "wat is al wel in orde" is veel sneller klaar. De zaal (is eigenlijk een restaurant) voor de receptie + avondeten ligt vast. En vorige week zijn we de ondertrouw gaan vastleggen. Vanavond gaan we de uitnodigingen bekijken. 'k Heb er een aantal uitgezocht, en daar gaan we er eentje uit kiezen. M'n zus gaat dan zelf een uitnodiging maken in het genre dat we gekozen hebben. We gaan het zelf printen om kosten te sparen. Zover sta ik momenteel...
|
|
Lieve
17-5-2013
|
9-1-2013 10:53:35
Bij mij is het ook ongeveer zo. Als er nog één iemand durft te vragen: Heb je nu al een dj? Grrrr... Allemaal niet zo simpel als je als gemengd koppel alle gasten tevreden wilt stellen. Bij ons ligt de burgerlijke dienst vast en de zaal. We moeten wel nog gaan praten voor menu's en wijnen en what not. We hebben vorige maand onze ringen gekocht aangezien de goudprijzen alleen maar stijgen... Ik heb mijn kleed besteld en mijn ventje trouwt in een kostuum dat hij al had. Wat moet nu dringend gebeuren: dj (ahum), uitnodigingen (ik weet precies hoe ik het wil, maar ben totaal niet creatief, dus om dat concept nu uit mijn hoofd te halen is nog niet zo simpel), kapper... En al de rest dus! Well... Maar kijk zie, ik voel me al beter nu ik weet dat niet iedereen zijn trouw al een jaar op voorhand volledig tot in de puntjes geregeld heeft. Het komt sowieso goed, we trouwen nu eenmaal met onze grootste schat, en meer heb ik eigenlijk niet nodig op mijn trouw...
|
|
Katrien
20-4-2013
|
9-1-2013 11:00:01
Haha Lieve, zo is het, sé! Ik weet wel welke kapper ik wil, maar niet welk kapsel. Ik vind gewoon niks! Dus als je ideetjes hebt? Altijd welkom! 'k Heb bruin sluik haar, tot halverwege m'n rug. En ik wil niet alles opgestoken hebben, een deeltje moet los blijven. Heb nog geen idee van welke visagiste, welke fotograaf, m'n nageltjes,... Ik speel viool (ni professioneel zene) dus ik kan m'n nagels tussendoor moeilijk laten doen, die zijn altijd kort. Na 2/2 heb ik een hele tijd geen concerten, dus dan ga ik me er toch eens aan wagen. We moeten onze menu ook nog gaan bespreken, hoor! Maar het restaurant is al wel gereserveerd. Ook nog maar van net voor de kerstvakantie, zene, dus dat ligt ook nog maar net vast. :-) Ringen worden ook simpel. Ik wil dat het duidelijk is dat het een trouwring is, dus ik denk dat ik voor een eenvoudige ring ga, zoals vroeger de gewoonte was. En m'n wederhelft gaat de zijne waarschijnlijk welgeteld 1 dag dragen. Die gaat dus ook geen €1000 kosten. Haha.
|
|
lien
4-5-2013
|
9-1-2013 11:55:44
haha ik ken het gevoel !! ik nog 114 dagen en heb ook nog keeeeeeeeeeeeeeei veel te doen. kostuum vriend, uitnodigingen, trouwringen, boeket en dan nog heeeeeeeeeeeeeeel veel kleine dingen. Soms krijg ik zo wel eens een onrustig gevoel :-), maar al bij al ben ik er nog steeds van overtuigd dat het wel goed komt :)
|
|
Mariska
6-4-2013
|
9-1-2013 12:13:33
Jups, nog 86 dagen :d
En nog veel te regelen..
|
|
Katrien
20-4-2013
|
9-1-2013 12:15:13
En bij deze weet ik dan ook weer dat ik binnen 86 dagen verjaar. Hihi
|
|
Carmen
27-4-2013
|
9-1-2013 13:05:00
Nog 107 dagen... Deze en volgende week veel dingen die het plots heel erg echt maken. - Morgenavond langs onze fotograaf om de stijl van de foto's te bespreken. Dat is familie, maar toch spannnnnend - Dit weekend gaan we de uitnodigingen laten printen (zelf gemaakt, dus echt gewoon printen, geen fancy drukgedoe dus dat gaat snel). Die kunnen dan in elkaar gestoken worden. Héél erg spannend want dat maakt het echt heel echt. - Volgende week maandag zitten we samen met de vrouw die onze ringen gaat maken. Een kennis van ons die zelf juwelen maakt in zilver, witgoud of goud. Ook een grote stap!
Verder ligt er al wel veel vast, net nog een datum prikken voor proefmake-up maar diegene die dat doet wil het niet te ver op voorhand doen omdat dan je huidtint enzo nog kan veranderen. Zeker omdat ik mezelf een lichte spray wil geven. Kapper, tjah, ik weet wel waar maar met mijn korte krullencoupe valt toch niks te doen vrees ik buiten een bloem insteken ofzo. De zaal regelt alles, enkel een maand vooraf eten in detail bespreken (ligt nu al in het algemeen vast) en wijnflesjes gaan oppikken om te proeven welke we willen :)
Het komt inderdaad snel dichter!
|
|
Carmen
27-4-2013
|
9-1-2013 13:07:28
Oh en dat nagelprobleem heb ik ook, ik speel cello :s Kan er moeilijk met één deftige hand en één ultrakorte hand staan, toch?
|
|
Sandra
7-9-2012
|
9-1-2013 13:13:03
Vanaf 100 ging het bij mij toch ineens héél snel vooruit! Gewoon uw to do lijstje goed bijhouden ;-) en probeer voor de trouw een paar dagen verlof te nemen, de laatste dagen zijn er vaak nog veel dingen 'to do' :-). Succes nog met je voorbereidingen!! En vooral: geniet er van...ook al is het soms stressen ;-)!
groetjes
Sandra
|
|
Katrien
20-4-2013
|
9-1-2013 13:45:25
@Carmen: ik heb al gehoord dat zo'n spray kleur zou afgeven. Dus misschien best toch even uittesten voor je trouw. En mijn laatste concert is 2/2 en daarna pas eind mei terug. Dus ik ga voor m'n trouw toch een klein beetje laten groeien. De week van m'n trouw ga ik niet naar de orkestrepetitie, dus 'k heb een beetje speling. :-)
Ik moet nog een visagiste zoeken, en m'n kapper vastleggen. Die weet er al wel van, zene, maar toch nog eens de datum bevestigen. En zien wat ik met het haar van m'n dochtertje doe. Ze is tegen de trouw net 8j geworden, en haar haartjes komen nu tot net onder haar schouders. Het moet wel uit haar gezicht, want anders zit het heel de dag in haar mond. Kent iemand een site met leuke kinderkapsels?
|
|
sofie
20-4-2013
|
9-1-2013 14:35:05
Woehoe, ik zie bij mij ook nog 100 dagen op de teller! Whaaa :-) het komt zo zalig dichtbij :-) dit weekend onze eerste echte brainstorm, tis te zeggen, met ceremoniemeester (vriendin) en de mama :-) samen met mijn verloofde wel al regelmatig gebrainstormd over thema enz, mr nu komt de praktische uitwerking er zoveel mogelijk aan... we willen dan ook zoveel mogelijk zelf knutselen enz, vind ik zalig.
De uitnodiging is bij ons ook in volle ontwikkeling, willen we zelf ook maken... momenteel ben ik nog eventjes inspiratieloos, weliswaar wel vele ideetjes, mr nog geen wauwgevoel... komt wel...
Kapsel en schmink worden getest met onze trouw voor de wet, 15/3 (schmink en ik gaan niet samen... dus dat wordt een heel evenement :-) )
De misviering komt ook zo langzaam op zijn pootjes terecht.
Hier ook geen stressend bruidje alvast (daarvoor heb ik geen tijd... aangezien we ook keihard aan het verbouwen zijn)
Zaal (behalve menu), DJ, trouw voor de wet, kleed, dassen (kostuums kiezen we zaterdag), thema, ceremoniemeester, fotograaf, gastenlijst liggen vast, daarnaast zijn we keihard bezig met de rest :-) maar dit weekend wil ik ook een "TOEDOELIEST" maken ... dan zal ik weer wat een overzicht hebben...
SPANNEND :-)
|
|
Evelien
6-4-2013
|
9-1-2013 18:22:49
Hier ook nog 86! En ook al gedroomd over vanalles wat kan foutlopen :-)
|
|
Joyce
11-5-2013
|
9-1-2013 20:08:00
Hier nog 121 op de teller. Maar nu het 2013 is, hoor je om de haverklap "amai toch wel een speciaal jaar voor jullie", "en, hoe staat het met de trouw?", ""en, nog niet zenuwachtig", "moet ge nog veel regelen voor de trouw", "jaja, nu zal het er snel zijn!"... En ja, dat zal wel allemaal, maar hier toch ook nog wel een serieus to do lijstje hoor. Veel kleinere prullen wel, maar het moet toch allemaal gebeuren he (de bloemen, tafelthema's, trouwkaars, schoenen, lingerie, accessoires, ringkussen, gastenboek, enveloppendoos,................) @ Katrien: voor mijn kapsel: ik heb ook halflang haar en wil het ook los met een deeltje opgestoken. Zoiets bijvoorbeeld: http://media-cache-lt0.pinterest.com/upload/35036604598... http://media-cache-ec6.pinterest.com/upload/26789387780...
Spannend allemaal, maar alles op zijn tijd. We zullen er wel geraken!
Groetjes Joyce
|
|
Mieke
27-4-2013
|
9-1-2013 21:47:17
Hier nog 107 dagen op de teller. De grote dingen zijn rond maar nog vele kleine dingetjes te regelen. Spanned he
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|