Terug naar overzicht
Dag Michèle, Voor de huwelijksbeurs in Leuven had ik eerst gekeken op de website. Daar staat meestal een lijst met standhouders. Dan weet je meteen of er iets interessant voor jou tussenzit of niet. Veel succes!
mjaaa op de site van Hasselt staan er niet zoveel vermeld, zie ik ... ik ga alleszins, maar met mijn getuige! mijn verloofde heeft er echt geen zin in om de hele tijd foldertjes in handen geduwd te krijgen :-) mijn getuige en ikzelf gaan vooral om ideetjes op te doen en voor kleedjes te bekijken! joy oh joy :-)
Wij gaan ook naar Hasselt gaan. En dit alleen met ons 2. Je kan dit maar 1 keer in je leven doen normaal. Je gaat niet naar zoon beurs gaan als je niet trouwt of als je voor een 2de keer zou trouwen. Ik doe het gewoon en heb mijn verloofde een klein beetje moete overhalen. Maar het is gelukt.
Als ik van jou was, zou ik toch gaan hoor ! Mijn verloofde en ik zijn in Genk geweest, en hij wou eerst ook niet meegaan en uiteindelijk wel.EN hij zei erna toch dat hem blij was dat hem mee was gegaan, want hebben daar leuke ideetjes gezien qua kostuums, trouwringen, uitnodigingen en bedankjes :-)Dus zeker de moeitte om eens te gaan :-)