Terug naar overzicht
Hey Annelyn!
Inderdaad van sommige prijzen kan je wel eens achterover vallen!Wij hebben momenteel geopteerd om eigen vervoer te gebruiken. Onze Suite bestaat uit 16 personen + fotograaf + ceremoniemeester.
Mijn schoonouders hebben een sportieve wagen (mazda mx5) waarin mijn verloofde & ik ons zullen verplaatsen.Voor de andere hebben we eigen voertuigen van ouders/schoonouders/broer/zus, ...Wagen 1: mijn ouders en grootouders (4)Wagen 2: schoonouders en grootouders (4)Wagen 3: schoonbroer + getuige bruidegom + ceremoniemeester (neef bruidegom)Wagen 4: zus & partner + mijn getuige & haar partnerFotograaf weten we niet of hij zelf rijdt of niet maar kan mee in wagen 3 :)Gezien wij niet veel en geen grote verplaatsingen moeten doen is dit een ideale oplossing voor ons waar iedereen zich direct in kon vinden en niemand vond het erg zelf te moeten rijden, desnoods zoeken we nog een chauffeur voor deze wagens vanuit de familie ofzo.We moeten enkel naar gemeentehuis rijden en van daaruit naar feestzaal gezien wij daar plechtigheid, receptie + avondfeest tesamen hebben.Een ceremoniebus is wel leuk gezien je dan allemaal tesamen zit. Ik denk dat je best kijkt naar je budget en wat je er aan kan/wil uitgeven.Veel succés nog ermee!
Wij nemen ook eigen vervoer...
Wij doen het ook met eigen vervoer. Gemeentehuis is 10 minuten rijden ocharm, daarna gaan we foto's nemen en onze feestzaal is waar ik ben opgegroeid, op anderhalf uur rijden. Veel oude busjes kunnen niet eens zo snel of toch niet zo lang snel genoeg om een uur autostrade te doen en ik betaal geen geld om in een bus op de autostrade te rijden. Mooie auto's, maar wel eigen vervoer dus voor ons!
Wij gaan gewoon eigen vervoer gebruiken. Ik vind bussen, treinen, taxi's en limousines te duur voor iets wat je eigenlijk niet nodig hebt...
Wij doen ook eigen vervoer. Kan geen geld daaraan uitgeven. Voor ons is het samen zijn belangrijker.
Hoi, Mijn aanstaande is buschauffeur dus die keuze was enorm vlug gemaakt.Eigenlijk is dat nog niet zo slecht, dan hoef ik me niet in een veel te kleine auto te proppen met mijn kleed.Wij rijden met onze suite naar de locatie voor de foto's . Wij voorzien wel een hapje en een drankje zodat ze toch iets hebben als ze moeten wachten.Wij zijn trouwens in totaal met 32 man die meegaan.Groetjes,Britt