Nu Online
Momenteel zijn er 707 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Sas677 - Trouwringen

16-10-2006 15:30:46
Dag Saskia

Heb nu pas reactie gekregen... Hopelijk ben je er nog wat mee... Dit was de reactie:

Wij hebben onze ringen laten maken bij Kris Baele in Wetteren. Ik heb wel onlangs gelezen dat hij uitverkoop deed voor een verbouwing, ik weet niet of die verbouwingen al rond zijn, dus mogelijk is de zaak nog even gesloten of tijdelijk verhuisd. Zijn zaak is in de Florimond Leirensstraat in Wetteren - centrum (de winkelstraat die uitkomt op de Markt). Wij hebben een vingerafdruk in warme was moeten maken en daaruit heeft hij een mooi stukje gehaald. De vingerafdruk zit in een lichte "verzakking" waardoor er na 4 jaar nog niets afgesleten is (bij "beperkt normaal gebruik" weliswaar: ik draag mijn ring elke dag, maar moet hem uitdoen voor het werk in het ziekenhuis; en Koen draagt hem enkel in het weekend omdat hij ook geen ring mag dragen op het werk).

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Veroniek

Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 511

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik18-10-2006 12:49:47

hey Veroniek

heel erg bedankt voor de reactie, we gaan binnenkort een kijkje nemen bij Kris Baele

nog veel succes bij jullie voorbereidingen!!!

sas677

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...