Terug naar overzicht
Hoikes,Wij hebben gewoon een foto als bedanking gegeven zowel aan de mensen van de receptie als de mensen van het avondfeest.Onze fotograaf zei ons dat we dat het best deden op het moment dat iedereen binnen kwam.Groetjes.
Wij geven een theelichtje per koppel aan gasten van receptie en avondfeest. theelichtje met bedankt en onze namen
Wij geven enkel een bedankje aan de gasten van het avondfeest. Achteraf zullen we wel nog een bedankingskaartje sturen naar alle gasten en ook aan degenen die een cadeau gegeven hebben, maar niet konden komen, mochten die er zijn.
Ik geef voor de vrouwelijke gasten soort van vintage parfumflesjes en voor de mannen ben ik nog een beetje op zoek. Normaal gezien zal het onderstaande worden (wel met gepersonaliseerde sticker erop met onze initialen en datum, ok het lintje zal vervangen worden door een satijnen versie)
Wij geven de gasten van de receptie een bedankingskaartje met foto, de gasten van het avondfeest krijgen ook het kaartje + een zelf te planten klavertje vier met de boodschap 'wij willen ons geluk met jullie delen'
Julie, waar heb je jou theelichtjes gevonden?
Wij geven aan zowel de mensen van de receptie als de mensen van het avondfeest een klein flesje wijn met een foto van onszelf op onze huwelijksdag, 1'tje per koppel. Heel leuk dat de winkel (Miekado Torhout) dat wil en kan doen. Je neemt 's morgens een foto van jou en je kersverse man en mailt die door en zij printen hem zoveel keer op stickers met bedankt en de namen en datum en plakken ze nog op alle flesjes. Tegen de avond staan ze klaar in de feestzaal!
Wij zetten 'de feestflitser' op onze huwelijksfuif en alle gasten krijgen dan een strip met 3 foto's van hen in het fotohokje en 1 foto van ons onderaan met een tekstje erbij.
doopsuiker winkeltje hier in blankenberte louis - louisegroetjes
Hey Lindsay,mag ik je vragen waar je die kleine parfum-flesjes hebt gevonden en hoe je die met de gepaste geur zal vullen?Heb je het potje voor de mannen ondertussenook gevonden?Groetjes !