Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eigen bruiloftsite op uitnodiging zetten of niet?

9-1-2013 16:34:14
Twijfel, twijfel. Zou ik onze eigen website ergens in het klein op de uitnodging zetten of niet?
http://www.jenniferkim.onzebruiloftsite.nl/bruiloftsite/

Er staan wel wat persoonlijke dingen op (hoe we elkeer hebben ontmoet en het karakter van beiden) , maar toch ook veel nuttige informatie.
Mijn verloofde was precies niet zo enthousiast toen ik hem dat voorstelde...
Misschien alle persoonlijke info (karakter/huwelijksaanzoek?) op de site verwijderen en enkel het praktische enzo behouden indien ik het laat drukken op de uitnodigingen? (dresscode, locatie, praktisch, cadeautip, huwelijksreis, enz)
Wat denken jullie?

Jennifer
7-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1156

Eva
13-9-2013
 Meld misbruik9-1-2013 17:12:18

Hey,
Wij hebben hetzelfde probleem! Op onze site staat zowel persoonlijke info, als info die de gasten nodig hebben om al de locaties te vinden. Voor familie en vrienden is dit natuurlijk geen probleem, maar voor collega's ligt dit toch al wat gevoeliger...
Wij zijn er nog niet uit dus ik volg mee!

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik9-1-2013 18:13:48

stiekem vind ik het wel leuk te lezen over hoe het begon enzo.
Dus zelf zou ik het er wel opzetten (waarom heb je hem dan anders gemaakt ;) )

Groetjes sarah

Jill
22-3-2013
 Meld misbruik9-1-2013 19:22:39

wij hebben het als volgt opgelost https://dl.dropbox.com/u/38525886/Template_Carre_130_do...

Thalia
10-8-2013
 Meld misbruik9-1-2013 21:24:04

Hey Jennifer,

Ik vind het ook wel leuk omdat allemaal te lezen hoor.En de meeste mensen die een uitnodiging krijgen,mogen dat toch allemaal weten?Mss ben ik mis hoor...
Ik lees dat ook allemaal graag hoe het allemaal begon...

Groetjes

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik9-1-2013 21:53:36

Hallo,

Ik heb jullie website bekeken en ik zou het wel op de uitnodiging zetten. Vind het een zeer leuke site!
En eigenlijk alle mensen die naar jullie trouw gaan komen, kennen jullie allemaal persoonlijk, dus die mogen dat wel lezen. Het is ook wel leuk voor de genodigden om dat te lezen.

Groetjes

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik10-1-2013 11:40:48

Als ik dat had, zou ik het er ook zeker opzetten!

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik10-1-2013 11:59:19

Thx ! ok, ik zal het er ook op zetten, maar om mijn ventje te plezieren ga ik toch een aantal persoonlijke dingen (over mijn en zijn "profiel/karakter") eerst verwijderen :-)

eline
8-6-2013
 Meld misbruik10-1-2013 12:03:50

als je het op internet zet, en hier op het forum post, is het toch al lang niet meer zo persoonlijk?
de mensen die naar je trouw komen, zijn volgens mij net degene die het wél mogen lezen...

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik10-1-2013 12:44:31

Mja, eigenlijk wel. En toch heb ik nu enkele dingen verwijderd. :-)
Ik kan ook zo over vanalles en nog wat twijfelen...Maar idd als ik het gemaakt heb dan is er wel een reden is die is dat ik wil dat het gelezen wordt :-)

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik10-1-2013 14:20:36

Wij gaan dit wel doen...
gewoon omdat er op de site extra info zal staan ivm vb dresscode enz.
dingen die niet "nodig" zijn maar wel interessant
de stijl van de site maakt ook de stijl van de uitnodigingen en gehele trouw duidelijk

wij hebben er wel rekening mee gehouden om er niks té persoonlijk op te zetten...
een maandje na de trouw zal de site verwijderd worden.
(onze) achternamen staan er nergens op, zodat je het niet vind als je op onze namen googled :-)

sara
2-3-2013
 Meld misbruik10-1-2013 15:33:17

ik vind het ook een beetje raar dat je die zaken zonder twijfelen met heel de wereld deelt door ze op internet te zetten
en dan begint te twijfelen of je de link wel geeft aan mensen die jullie eigenlijk goed kennen (want je nodigd ze uit voor je trouw).
volgende keer beter vooraf nadenken zou ik zeggen

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik10-1-2013 15:43:05

Ik denk goed na, soms veel te veel :-) dat is nu eenmaal het nadeel van een perfectioniste te zijn.
Vergissen is menselijk hé, ik heb wel wat persoonlijke info gewoon verwijderd. Al wat er nu op staat mag iedereen gerust lezen, en dus zeker de genodigden. Paniek voor niks dus :-)

P.S. Sara het is "je nodigt ze uit" :-) maar vergissen is menselijk !

Keshia
13-7-2013
 Meld misbruik10-1-2013 20:24:10

Knappe site Jennifer & Kim! :)
Ps We hebbe dezelfde ceremoniemeester!!! :)

sara
2-3-2013
 Meld misbruik11-1-2013 9:57:29

Hej dat was niet slecht bedoeld
en ik heb dyslexie nochtans probeer ik erop te letten.
ik bedoelde het echt niet gemeen hoor.
Er hebben over mij al dingen op het internet gestaan die ik er niet op wou gewoon omdat ander mensen niet nadenken voor ze iets op een website zetten (niets negatief hoor gewoon te persoonlijk voor het web)
vandaar dat ik misschien wat te scherp uit de hoek kwam
mijn excuses.

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik11-1-2013 10:06:56

Geen probleem Sara, het is niet altijd gemakkelijk om geschreven taal correct te interpreteren aangezien de intonatie ontbreekt :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info