Terug naar overzicht
Hallo,Tja, ik heb hem als verlovingscadeau een uurwerk gegeven. Daar was hij heeeel blij mee. Op het huwelijk wordt het wel een ring. Dus hoe het in jouw geval in zijn werk moet gaan, dat weet ik ook niet...Succes!Lobke.
Mijn vriend mag voor zijn werk geen ringen dragen. Dus ik ga hem nog een plakje voor aan een ketting kopen. Ik voorzie wel een ring voor in de kerk. Hij zal hem toch dragen in het weekend dus eigenlijk geen verloren kost he..Groetjes
Hey,ik zou dat toch iets heel raars vinden. Je kan het natuurlijk als mooi geschenk geven, maar ik zou dat niet in de kerk doen, omdat de symboliek van een ring helemaal anders is dan van een horloge.Als hij echt geen ring wil dragen, ook niet in het weekend, zou ik het gewoon op een andere manier uitbeelden en alleen jouw ring geven in de kerk.Laat je ons weten wat jullie beslissen?Groetjes,Lieve
misschien kan jouw vriend zijn ring aan een kettinkje rond zijn nek dragen. De man van een vriendin heeft enkel op zijn trouwdag zijn trouwring gedragen en sindsdien draagt hij die ring aan een gouden kettinkje rond zijn nek. Tis misschien ook een oplossing...Hopelijk komen jullie tot een toffe creatieve oplossing!Succes, ilse(18.08.2007)
hey iedereen!Alvast bedankt voor de reacties.Maar ik weet nog altijd niet wat ik moet doen.Als we nu een ring nemen voor hem, zal hij die NOOIT aandoen (ook niet in het weekend). Hij is nen echte simpele boer (ale, lanbouwer;-) ) en zal dus ook zeker nooit geen ketting aandoen.Pfff, ik weet t niet meer...En Lieve, wat bedoel je met : "...zou ik het gewoon op een andere manier uitbeelden en alleen jouw ring geven in de kerk"?Heb je misschien een voorbeeldje? Ik heb namelijk helemaal geen creatief brein ;-)Groetjes, Els14/07/2007
Hey,goh, ik had niet meteen een echt idee in gedachten, maar in sommige godsdiensten binden ze de handen aan elkaar met een lint, of moeten ze een glas kapotstampen... Ik ga er eens over nadenken, maar dat lint vind ik symbolisch wel heel mooi. Of jullie werken met kleinere huwelijkskaarsen die jullie dan voor elkaar aansteken?Hopelijk heb je hier iets aan.Groetjes,Lieve