TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
jolma
5-10-2013
|
9-1-2013 18:35:04
Wij trouwen pas in oktober maar zowel zaal als traiteur liggen al vast. En gezien jij in september trouwt (en dat wat drukker is) denk ik hoe vroeger hoe beter. Als het vast ligt ligt het vast en hoe vroeger hoe meer keuze uit nog niet bezette traiteurs voor die dag
|
|
Laurence
30-6-2012
|
9-1-2013 20:44:29
Wij zijn getrouwd in eskimofabriek Gent en hadden Leconte als traiteur! Super eten, bediening,...gewoon af! Zij doen ook vaak feesten in het fabriekspand. Je moet maar eens gaan kijken op hun website! http://www.traiteur-leconte.com/ Aanrader!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
10-1-2013 12:26:39
Nathalie, Ten eerste: bij ons kan je met ALLES afkomen - wij zijn, denk ik, de enigen op aarde die niet gaan rollen met de ogen, aangezien we zelf volledig met hetzelfde bezig zijn; Ten tweede: een terechte whoopwhoop van jou want in de feestzaal breng je tenslotte een groot deel van jullie dag door. Een belangrijke keuze waarna je met veel dingen verder kan. Geniet dus maar volop en ik wens je nog veel whoopies toe
|
|
Jente
26-10-2013
|
10-1-2013 13:08:31
Super dat je je zaal gevonden hebt. Hat Fabriekspand ziet er echt tof uit! Ik zou toch ook niet te lang wachten met een traiteur want september is voor trouwers toch ook een topmaand. Hier in de omgeving hoor ik veel goeds over traiteur Taverlani van Hertsberge.
|
|
Tamara
28-6-2014
|
14-1-2013 13:32:52
Hey, We zijn nog volop aan het zoeken naar trouwlocatie en hebben ook het fabriekspand in roeselare op ons lijstje staan. Mss hele onbeleefde vraag maar qua budget, valt die wat mee. Heb alvast gehoord van wel. En hoe lossen jullie de bediening op of zoeken jullie naar traiteur met bediening? grtz
|
|
Nathalie
27-9-2013
|
14-1-2013 19:32:32
Hey,
Is niet onbeleefd hoor :-) wij hebben fabriekspand gekozen omdat je alles kan inrichten naar eigen smaak!
Wij trouwen op een vrijdag en betalen 1250 euro voor de zaal (moet je geen btw op betalen). De bijkomende kosten variëren of het winter of zomer is ongeveer 800 euro. De dranken zijn aan brouwersprijzen bv. Een pintje kost 0,58 euro..
Materiaal kan je dan huren aan goedkope prijzen, sommige soorten tafels zoals lage kan je gratis gebruiken..
Wij hebben binnenkort afspraak met 3 traiteurs en de bediening kan je door hen laten doen.
Indien je voor deze zaal kiest, mag je altijd bij ons eens komen kijken hoor.. Wij trouwen in september
Als je nog vragen hebt, doe maar!die mevrouw van de zaal is heel vriendelijk ook!
Groetjes
|
|
Tamara
28-6-2014
|
16-1-2013 12:55:11
Hey Nathalie, heel vriendelijk van jou hoor, die mevrouw is idd heel vriendelijk, ze zei idd dat we es naar de zaal mochten gaan zien als die opgesteld was voor een huwelijk. Ondertussen heb ik ook nog De Schaduw "ontdekt" in Ardooie en que stijl vond mijn vriend die ook wel bij ons passen, dus ga ik ook daar eens informeren.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|