Nu Online
Momenteel zijn er 364 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje

10-1-2013 11:36:17
Hallo Allemaal;,

Zouden jullie me willen helpen?
Ik zou graag voorbeelden willen zien van misboekjes, want ik twijfel bij mijn misboekje heel hard of ik er wel alles heb ingezet en zovoort.
En ik vind dat eigenlijk het moeilijkste deel om te doen , het misboekje maken...

Dus als jullie jullie misboekje met mij willen delen, mogen jullie het altijd doormailen naar:
I.n.A.k.E@hotmail.com

Alvast bedankt !

xx

Ina
4-5-2024
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 465

tinne
13-9-2013
 Meld misbruik10-1-2013 18:01:15

Hier is os ina nog is se.
Ken da probleem, wij moeten da volledig zelf make aangezien we een eigen ceremonie gaan maken. Veel tijd en geduld hebben!!! Ik had deze vraag ook geplaatst. Wel reacties op gehad, maar geen voorbeelden.
heb wel een paar goeie links thuis op de pc staan, zal ze u vant weekend ofzo geven.
xxx

Ina
4-5-2024
 Meld misbruik10-1-2013 21:29:39

Oke Tinne, dat is lief dank je ;-) xxx

Stéphanie

Meld misbruik11-1-2013 9:08:36

Oooh zou ik ook die links kunnen krijgen?
Mijn email is: stephanie.theuninck@hotmail.com.

Alvast bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...