Terug naar overzicht
Hey Kim,Wij hadden op voorhand aan de kerkverantwoordelijke gevraagd of hij alle gasten van in het begin de kerk in wilde sturen. Bovendien stond mijn oudste bruidsmeisje aan de kerkpoort de misboekjes uit te delen. Kwam daar ook nog eens bij dat wij met twee live-muzikanten hebben gewerkt die al een kwartier voordat de mis begon een aantal nummers speelden. Zij waren echt zoooo goed, dat -ondanks het schitterende weer- alle gasten gewoon naar binnen wilden om hen te horen spelen :D.Op die manier stonden er dus sowieso maar een vijf tot tien mensen buiten aan de kerk te wachten toen de suite (en wij) kwamen aangereden.Elk suitekoppel had zijn eigen suitewagen en ze stapten uit en kwamen de kerk binnen in volgorde van hun belangrijkheid. Ze gingen achteraan in de kerk in een erehaag staan totdat ook mijn man en ik het kerkportaal betraden (ik ben samen met mijn man de kerk binnengekomen, maar je kan dat ook zo doen als je aan de arm van je vader of iemand anders binnenkomt).Wij bleven dan even staan in het portaal en toen begonnen onze orgelist en violist het nummer ''Arrival of the queen of Sheba'' van Handel te spelen en ging elk suitekoppel wanneer het zijn beurt was, via het gangpad naar zijn plaats.Toen iedereen zat, draaiden onze muzikanten de volumeknop open en liepen wij op de tonen van de bruidsmars van Wagner naar het altaar. Het was een super kippevelmoment en ik was heeeeel blij dat iedereen al in de kerk zat zodat ik een grootse entree kon maken.Nog veel succes en plezier gewenst!Groetjes,Katrien
Bij ons zal de suite gewoon mee plaatsnemen met de gasten en mijn man zal mij vooraan staan op te wachten. Ik kom dan binnen met mijn papa en onze 2 kindjes voor ons.Momentje waar ik zoooooooooo erg naar uitkijk!! :-)))