Terug naar overzicht
Hey Keke,Ik ben bij de zoektocht naar mijn jurk bij hun geweest in de 3 vestigingen.Ook mijn droom kleed gevonden.De outlet is goed als je een klein maatje hebt.Die mensen werden heel vriendelijk geholpen en er was ook veel keuze.Voor mij met een grotere maat ( een fantastische 54 ) was er wel wat keuze maar dan hebben ze al vaak de neiging om je aan de kant te schuiven.In hun hoofdwinkel hingen ook prachtige kleedjes en waren ze ook enorm vriendelijk en hadden geen probleem dat ik even kwam rond kijken.Ikzelf ben dan in het Your style filiaal gaan passen en ook daar niet anders dan complimenten over. Heel vriendelijk, niets was teveel voor mij of mijn gasten.Ik ben enorm tevreden van hun.En je betaald geen pasgeld !Veel succes met het zoeken van de perfecte jurk!Groetjes, Britt
Ik ging eind oktober mijn trouwjurk kiezen, heel vriendelijke mensen. Ook heel eerlijk en niet opdringerig. Eind december voor 'mijn vriend kostuum gaan bekijken. Het model zat hem niet goed en ze hebben ipv te pushen om het model aan te passen ons naar andere adresjes gestuurd, de adressen van de andere winkels zelfs opgezocht... En zo ook in een goede winkel terecht gekomen. Telefonisch ook alleen maar goede ervaringen, heel vriendelijk!!! Binnenkort eerste pas dus dan kan ik mss meer vertellen. Succes!
Ohja, als je gaat passen laat je dan zeker iets weten.Ik heb geen grote maat 36-38, ligt eraan hoe het eigenlijk uitvalt.Ik heb op de website gekeken en vind het echt mooie kleedjes.Volgens mij beter betaalbaar dan bij Linx... Maar ook daar vind ik ze echt mooi!Het zal nog moeilijk worden :(
Ik ben er een 1,5 maand geleden ofz geweest en toen was er maar 1 kleedje dat me aanstond. Maar ze waren zo vriendelijk en van goede kwaliteit. Ik wil binnekort zeker terug maar wanneer zouden ze vanalles nieuw hebben bij de outlet ? Is dat nu al of eerder wachten tot eind september / begin oktober?