TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Peggy
28-9-2013
|
10-1-2013 19:56:05
Ik was dit ook eerst van plan omdat ik op zoek was naar een lichte jurk.
Maar een avondjurk in het wit is bijna niet te vinden en diegene die ik heb aangehad waren rond de euro 800,-. Voor die prijs heb je al een echte trouwjurk.
|
|
krista
9-8-2013
|
10-1-2013 20:28:08
Hoi Jolma, Hier net hetzelfde verhaal als Peggy. Ik wou net zoals jij niet superveel geld uitgeven aan een trouwjurk en wou daarom voor een avondjurk gaan. Maar de avondjurken die heel mooi zijn vond ik ook duur in vergelijking. Nu heb ik mijn trouwkleed bij youniek in Turnhout gekocht en mijn kleed kost 770 euro. supermooi afgewerkt, goede materialen, heel fijne mensen, het is voor jullie mss wat ver voor te gaan kijken maar anders zeker en vast de moeite waard ;-) Ze hebben ook een website waar je mss al ns op kan kijken. Ze verkopen er trouwjurken tussen de 399 euro en 900 euro geloof ik. succes in je zoektocht, en ik hoop dat jij een superkleed vindt, eentje wat je op het lijf geschreven is ;-) groetjes
|
|
fabienne
14-6-2013
|
10-1-2013 22:40:43
hey bij bruidsmode steven in torhout kan je ook eens gaan kijken grts
|
|
Sandra
7-9-2012
|
11-1-2013 8:15:57
Ann Sophie Smartshopping misschien? Daar hebben ze veel avond- en suite kleding en heb al foto's gezien van bruidjes op hun facebookpagina, dus witte jurken hebben ze zeker :). Succes!
|
|
Kelly
13-7-2013
|
11-1-2013 8:46:47
Hoi Jolma,
ik dacht er in het begin ook zo over... en mijn zoektocht naar een avondjurk is dan ook gestart, heb er veel gepast, tot op een moment dat ik me toch liet overhalen om een echt trouwkleed aan te doen ...
En toen ... amaai ... wat een zalig gevoel ....
Ik heb dan uiteindelijk in mijn 3x winkel, te Zwijndrecht mijn jurk gevonden. Een trouwkleed!
En mijn totaal, bevat een kleed, schoenen, juwelen, en ... Héél véél ... voor een mooie prijs! En het avondkleed dat ik eerst had gezien en mijn zinnen ook had opgezet, kostte bijna evenveel, maar dan alleen voor het kleed ...
Je hebt dus inderdaad, ook fijne mooie trouwkleden, voor bijna geen geld. En het is inderdaad maar 1 dag, maar net die dag mag je stralen! En is het jouw dag!!!
Veel liefs, en veel plezier met je zoektocht naar je kleedje ...
Kelly
|
|
Kelly
13-7-2013
|
|
|
valerie
25-5-2013
|
11-1-2013 10:36:14
Hallo, Wil je lang of kort? Bij Linea rafaelli hebben ze nu een wit kort kleedje, kijk eens bij de occasion wear collectie. Reken op een 500 euro. Ikzelf wil ook geen traditioneel trouwkleed (zonde van het geld) maar kies voor een gala of suitekleed. Eentje dat je achteraf nog kan aan trekken. Ben voor alle zekerheid toch een trouwkleed gaan passen en inderdaad dat geeft een wauw gevoel....maar bleef na weken piekeren toch bij mijn eerste idee (ook al is het geld geen probleem). Heb mijn kleedje nog niet, hoewel we 25 mei trouwen. Ik wacht op de stills resort collectie, ieder jaar super mooie kleedjes! Veel plezier
|
|
lore
10-8-2013
|
11-1-2013 15:15:09
Hey Jolma, Bij koonings in nederland hebben ze ook witte avondjurken zowel lang als kort geloof ik. je kan eens kijken op www.koonings.com zijn ze ook super vriendelijk. Veel succes groetjes Lore
|
|
NANCY
20-4-2013
|
21-1-2013 16:04:56
Hey Jolma,
Wij zijn voor een weekend naar Antwerpen getrokken en ben daar langsgeweest bij Jagré. Eerst de outlet shop in de Quellinstraat, maar uiteindelijk een taxi genomen naar Jagré Deurne. Omdat het mijn tweede huwelijk is en ook omdat ik niet opnieuw 1700 euro wou uitgeven aan een bruidsjurk wou ik persé een avondjurk. Maar dan wel een mooie, stijlvolle jurk. Wat op zich niet makkelijk is gezien ik van het mollige type ben maar ook 1,82 m meet. Bij Jagré in Deurne heb ik 5 jurken gepast en ééntje zat mij als gegoten! Echt super van lengte, vorm, kleur, kortom perfect! En dat voor maar 250 euro!!!
Veel succes.
Groetjes,
Nancy
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|