Terug naar overzicht
Hey ikzelf ben afkomstig van ieper en ik beveel restaurant de wijngaard aan , aan het station gelegen typisch gekent voor hun overheerlijke steaks en prijs kwaliteit hel goed te doen. Een menuutje samenstellen bij koen zal wel lukken maar denk met apero en hoofdgerecht dat je voldaan zal zijn. Veel succes groetjes Ik stuur de link even door dan
www.dewijngaardieper.be Je vind ze ook op facebook zoek onder de wijngaard
Bedankt voor de tip! Ziet er idd goed uit. Ik zal er eens navragen! Andere tip zijn zeker nog welkom, eetadresjes ook want mijn man organiseert het feest voor de bruidegom .
ik ga meestal naar de wijngaard om dat dit een vriend is van ons. Ja in ieper voor activiteit is er niet veel denk ik toch. voor de mannen eventueel outsite travel ofzo in poperinge daar kan je van alles doen. Of karting in poperinge. ieper is dan meer op de vismarkt ofzo van die opdrachtjes doen. ikzelf ben daar niet voor. of met de vrouwen naar een sauna gaan als het geen te grote groep is. in zandvoorde is er een mooie maar weet de naam nu wel niet meer. Een thema doen en zo in dat thema u verkleden. Hangt ook een beetje af van wat je eigenlijk wil hé. wij zijn bevoorbeeld geen uitgaanders ook omdat we al een kindje hebben.
Heel erg bedankt! Outside travel heeft idd heel wat te bieden voor de mannen. We kunnen nu weer wat verder, merci.
Graag gedaan ;)