Terug naar overzicht
Elke Manssens van Looks of Versailles uit Harelbeke of Isabel Velghe uit Izegem. Beiden hebben een website.
Karin's beauty uit jonkerschove doet mijn bruidsmake-up, ze komt wel niet aan huis, ik ben al jaren vaste klant en ze is super in alles wat ze doet!Haar gegevens : chris leenman steenbeekstraat 28 8650 jonkerschove-houthulst tel 051546085 of 0496803447groetjes
Dank je dames, Ik ga even mijn licht opsteken!@Evy: Jonkershove is maar 10-15min rijden, ik denk niet dat dat het gaat maken ;)
Bianca uit Merkem doet mijn bruidsmake-up. Ik ga daar ook al jaren en ben daar heel tevreden. Je kan zelf beslissen hoe fel het mag zijn. Ik ben ook niet gewoon om make-up op te hebben en ze houdt daar echt wel rekening mee. Zij komt op onze trouwdag 's morgens naar ons thuis en doet de make-up van mij, mijn moeder, zus en schoonzus.haar gegevens : Kouterstraat 24; 8650 Merkem - 0472/86.33.55
Hallo Saar, Alvast proficiat met jullie trouwplannen. Wij kunnen je zeker helpen! Kijk zeker eens naar onze site www.stylemepretty.be Groetjes Bianca