TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
14-7-2007
|
16-10-2006 21:26:08
Hey,
Ik heb wel dat "Wauw" gevoel gehad maar ben toch nog in een adnere winkel gaan kijken. Daar had ik ook iets heel mooi gezien. Ik ben dan nog eens terug geweest met mijn toekomstige schoonmama en met mijn mama... Uiteindelijk heeft het "Wauw" gevoel gewonnen. Je moet zelf zien waar je je goed in voelt en pas verschillende stijlen dan weet je wat je het beste staat. Het mijne komt van Linea Raffaeli (collectie 2006).
Succes!
|
|
Sarah
15-9-2007
|
16-10-2006 21:35:30
Hoi Lobke
ik had echt het wauw-gevoel, het 4e kleedje was direct wauw... Ik heb het 5e niet meer aangehad, ik twijfelde enkel omwille van de prijs, maar heb toch mijn eerste keuze genomen. Tis een jurk van ian stuart.
2 verschillende stijlen kan je niet vergelijken he, ik zou tussen deze 2 kiezen, en elk op de beurt aandoen, tot je echt overtuigd bent. Ik zou geen andere winkel meer bezoeken, ik denk dat je dan nog meer in de war gaat zijn.
Succes; laat iets weten he , wat het gewprden is.
Groetjes
Sarah 15 09 2007
|
|
Lieve
1-9-2006
|
17-10-2006 8:30:21
Hey,
tja, iedereen reageert op zijn manier en telkens weer anders hé. Misschien ben je sowiezo niet zo'n uitbundige? Want ik had de eerste keer echt wel een whaw-gevoel, maar ik ben toch drie keer gaan passen voor ik beslist heb... iets anders te nemen op aandringen van de mama's. Daarna vond ik het ineens niet meer mooi. Ik ben nu eenmaal een heel emotionele en de uitersten liggen dicht bij elkaar. Als jij meer 'gematigd' bent, zal je misschien nooit dat whaw-gevoel hebben. Maar als je het héél mooi vindt, zou ik inderdaad die twee jurken nog een paar keer passen en dan kiezen.
Groetjes, Lieve
|
|
Freya
11-8-2007
|
17-10-2006 9:13:06
Lobke, Ik had ook geen wauw-gevoel. En ik twijfelde ook tussen 2 jurken. Het éne is een prinsessenjurk en de andere was strak en een tikkeltje extravagant. Maar ik stond met beide prachtig, mijn moeder en mijn getuige konden zelf niet kiezen. Uiteindelijk ben ik beginnen denken op het volgende feit: Als opgroeiend meisje heb je altijd een beeld van jezelf hoe jij je huwelijk ziet. Soit, dat had ik toch. En ik zag mezelf altijd als een ware Sissi. Dus dat is bij mij de doorslag geworden... ik heb altijd gedroomd van een "Sissi-kleed" dus is het de prinsessenjurk geworden. En ik heb er geen spijt van. Het is de jurk van Ian Stuart Frangipani. Misschien is mijn verhaal wel een goede tip voor jou. In elk geval veel succes! Groetjes en laat iets weten wat bij jou de doorslag is geweest hé Freya 11.08.2007
|
|
Evi
10-3-2007
|
17-10-2006 12:46:41
Hey Lobke, ik ben begonnen met de collectie van Marylisse, want dat waren de kleedjes die ik me vroeger altijd voorstelde. Dan stelde de verkoopster voor toch ook iets anders te proberen omdat ik 2 kleedjes super vond, en ik dan eens een andere stijl zag. En toen was het super wauw, het is een linea raffaelli geworden, iets heel anders dan voorzien. Maar het voelde gewoon goed. Misschien nog iets verder proberen.
veel succes, Evi
|
|
Barbara
18-8-2007
|
17-10-2006 13:26:59
Hallo Lobke,
Trek het u niet aan. Ook ik heb dit wauw-gevoel nog niet gehad. Ik ben zaterdag gaan passen en had een heel mooi kleedje gepast. Toen ik in de namiddag ditzelfde kleedje terug aandeed in een andere winkel leek het precies heel wat minder. Ik had intussen wel (en dit is niet overdreven) een 50tal kleedjes aangedaan. Hoe meer kleedjes ik paste, hoe meer er op alle kleedjes aan te merken viel. Daar iedereen van het "wauw-gevoel" spreekt, dacht ik dat ik gewoon met niks stond. Maar intussen heb ik me er over gezet. Maandag ga ik opnieuw passen, en waarschijnlijk wordt het wel dat ene mooie kleedje. Ik probeer me niet te veel van heel het wauwgedoe aan te trekken. Ik weet zeker dat als je één van de twee kleedjes kiest, iedereen je op die dag "wauw" zal vinden!!
Groetjes
|
|
Marijke
1-9-2007
|
18-10-2006 7:54:57
Hey, Ik ben vorige week ook voor het eerst gaan passen. Ik vond ook 3 kleedjes mooi maar had niet echt een wauw-gevoel. Ik denk dat ik gewoon wat te nuchter ben om ooit een wauw-gevoel te hebben. Ik ben ook niet het type dat zou wenen of zo als ik iemand in een mooi kleed zie dus ik denk dat dit gewoon van je karakter ook afhangt.
In ieder geval veel succes met het zoeken van een MOOI kleed!
Marijke 15/09/2007
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|