Nu Online
Momenteel zijn er 493 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ons thema verweven in het misboekje?

11-1-2013 13:22:22
Hoi hoi!
ik heb eigenlijk al mijn versie klaar van het misboekje (binnen een 10tal daagjes moeten we dit zelfs eens voorleggen aan de pastoor)
maar nu begin ik te twijfelen of we ons thema film dat we hebben gekozen en volop gebruiken in de feestzaal (zelfontworpen filmtickets, de filmmuziek terwijl de gasten aan tafel gaan zitten...) of we dat thema dus niet kunnen verweven in ons misboekje?
Mijn verloofde ziet niet echt goed hoe ik dit daar ook nog eens kan gaan gebruiken, maar ik geef het niet zo makkelijk op en probeer wat te brainstormen....
mss gebruik maken van filmquotes, of een verhaallijn uit een romantische film eens aanhalen tijdens een lezing??
Misschien hebben jullie wat betere ideetjes, of heeft er al iemand van jullie dit gedaan? Ofwel denken jullie dat dit stom gaat overkomen? Let me know!
groetjes!

Delphine
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 438

valerie
25-5-2013
 Meld misbruik11-1-2013 13:40:46

en popcorn als bedankje? :-) om helemaal in de sfeer te blijven.
Je kan tijdens de viering toch al filmmuziek spelen? Een eenvoudige manier om het thema door te trekken.
Ook de kaft van het boekje kan je naar een film verwijzen of tekening (kan niet op naam komen, maar dat zwart ding waar ze mee klikken en start zeggen) gebruiken.
Het kunnen kleine dingen zijn....

edith
29-6-2013
 Meld misbruik11-1-2013 18:54:53

Ik zou het ook beperken tot kleine dingen. Zoals hierboven gezegd werd.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik13-1-2013 19:45:39

Rijkelijk laat kom ik ook nog met wat tips. Ik vind sowieso dat je je thema wel kan verweven in de misviering. Zoals bij alles, met mate zodat het niet fake aanvoelt.
*Voorkant misboekje: een filmposter van jullie favo film met jullie hoofden ipv de acteurs (ik herinner me dat jouw verloofde dit in een handomdraai kan fixen).
* Achterkant misboekje: quotes uit films of filmtitels die jullie mooi vinden en iets te maken hebben met liefde.
* Aanduiding van de verschillende onderdelen in je misboekje laten voorafgaan door zo'n klein bordje waarop de takes worden aangeduid.
* In de teksten inspelen op enkele filmtermen vb een rol spelen versus een rol echt opnemen, jullie zijn de hoofdspeler in elkaars liefdesverhaal, een levensfilm, ...
Hopelijke heb je hier, op tijd, nog iets aan
Succes!

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik13-1-2013 20:25:36

Ik zou je misboekje in een DVD hoesje stoppen :-)

Je kan ook de titels of zo in zoiets zetten: http://www.google.be/imgres?q=film&um=1&hl=nl&a... ``
Verder niet veel inspiratie momenteel :)

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik15-1-2013 12:43:17

@ Rebecca: merci voor je tips, ik had ook al gedacht aan het idee van die quotes, maar we gaan ze mss nog ergens anders gebruiken, dus nog niet 100% zeker of ik ze ook nog in het misboekje ga steken...
dat klein bordje hebben we zowiezo al gebruikt in onze uitnodiging en dat kunnen we mss idd nog doortrekken in ons misboekje
maar dat van die teksten laten inspelen op enkele filmtermen wil ik doen, maar is natuurlijk niet zo gemakkelijk...kga toch eens een poging wagen :)
thx!

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik15-1-2013 12:45:51

Filmmuziek gebruiken we ook in onze viering, ik had graag voor alle liedjes filmmuziek gekozen maar mijn verloofde heeft een paar lievelingsliedjes die hij er in wil en tja komen niet voor in een film :p

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...