Terug naar overzicht
en popcorn als bedankje? :-) om helemaal in de sfeer te blijven.Je kan tijdens de viering toch al filmmuziek spelen? Een eenvoudige manier om het thema door te trekken.Ook de kaft van het boekje kan je naar een film verwijzen of tekening (kan niet op naam komen, maar dat zwart ding waar ze mee klikken en start zeggen) gebruiken.Het kunnen kleine dingen zijn....
Ik zou het ook beperken tot kleine dingen. Zoals hierboven gezegd werd.
Rijkelijk laat kom ik ook nog met wat tips. Ik vind sowieso dat je je thema wel kan verweven in de misviering. Zoals bij alles, met mate zodat het niet fake aanvoelt.*Voorkant misboekje: een filmposter van jullie favo film met jullie hoofden ipv de acteurs (ik herinner me dat jouw verloofde dit in een handomdraai kan fixen).* Achterkant misboekje: quotes uit films of filmtitels die jullie mooi vinden en iets te maken hebben met liefde.* Aanduiding van de verschillende onderdelen in je misboekje laten voorafgaan door zo'n klein bordje waarop de takes worden aangeduid.* In de teksten inspelen op enkele filmtermen vb een rol spelen versus een rol echt opnemen, jullie zijn de hoofdspeler in elkaars liefdesverhaal, een levensfilm, ...Hopelijke heb je hier, op tijd, nog iets aanSucces!
Ik zou je misboekje in een DVD hoesje stoppen :-) Je kan ook de titels of zo in zoiets zetten: http://www.google.be/imgres?q=film&um=1&hl=nl&a... ``Verder niet veel inspiratie momenteel :)
@ Rebecca: merci voor je tips, ik had ook al gedacht aan het idee van die quotes, maar we gaan ze mss nog ergens anders gebruiken, dus nog niet 100% zeker of ik ze ook nog in het misboekje ga steken...dat klein bordje hebben we zowiezo al gebruikt in onze uitnodiging en dat kunnen we mss idd nog doortrekken in ons misboekjemaar dat van die teksten laten inspelen op enkele filmtermen wil ik doen, maar is natuurlijk niet zo gemakkelijk...kga toch eens een poging wagen :)thx!
Filmmuziek gebruiken we ook in onze viering, ik had graag voor alle liedjes filmmuziek gekozen maar mijn verloofde heeft een paar lievelingsliedjes die hij er in wil en tja komen niet voor in een film :p