Terug naar overzicht
Hey Dorien,Wij hebben in onze huwelijksmis gewerkt met twee live-muzikanten.Bij onze intrede speelden die de bruidmars van Wagner en bij onze uittrede de bruidsmars van Mendelssohn, maar je kan eigenlijk eender welk liedje laten spelen hoor.En het is inderdaad de bedoeling dat het bruidpaar als één van de laatste naar buiten gaat. Toen onze mis gedaan was, is de hele suite ons komen ''feliciteren'' terwijl alle andere gasten naar buiten gingen. Toen iedereen buiten stond te wachten met de bellenblaas die aan de poort was uitgedeeld, begonnen onze muzikanten de bruidsmars van Mendelssohn te spelen, en liepen wij op onze beurt naar buiten.
Hey Katrien,Wij zouden gewoon met een cd werken, maar hoor je dat liedje tot buiten? Ik veronderstel dat de anderen dan al buiten staan hé :-)
Wij werkten met een orgelist en een violist en op alle filmpjes die onze gasten van onze uittrede hebben gemaakt (terwijl ze buiten stonden) hoor je duidelijk de muziek nog spelen.Ik weet natuurlijk niet zeker of dat ook zo gaat zijn als je met een cd werkt, maar dat kan je best aan de kerkverantwoordelijke vragen, die weet zoiets wel (maar ik denk het wel).
Bij ons zal het waarschijnlijk glenn Miller in the moord worden bij de uittrede. Het koppel en de suite verlaat idd als laatste de kerk.
Oei ik bedoel in the mood :) dat was m'n auto correct die z'n werk weer niet doet