Terug naar overzicht
Ik vind deze parabel eigenlijk wat raar naar je man toe, omdat er vermeld wordt dat de derde jongen "niet zo knap en niet zo verstandig is", toch niet de boodschap die je wil meegeven denk ik :)
ik heb de parabel eens gelezen omdat ik die niet kende. als ik natuurlijk de juiste parabel gelezen heb dan vind ik hem wel mooi en ook wat passend. zonder dat ik je wil kwetsen of je een slecht gevoel wil geven zeg ik je even mijn mening. je schrijft dat je voor je 2de huwelijk gaat en in de parabel heeft het meisje ook niet direct prijs. ik vind het ergens wel een mooie tekst als je het bekijkt door de ogen van je nieuwe man. het meisje vond niet direct het geluk tot ze de juiste man tegen kwam en zo voelt je 2de huwelijk ook aan. nu heb je de juiste man gevonden. als je het een mooie tekst vind zou ik nie teveel van je dochter aantrekken. en laat de mensen denken wat ze willen jij en je man weten de betekenis en de symboliek ervan en dat is wat telt.
het 3e eentje is gewoon verschrikkelijk grappig?:) iemand waarmee je veel plezier hebt. dat is toch mooi?:)
Ik zou ook niet twijfelen. Een heel leuk tekstje vind ik zelf.
Bedankt voor jullie reacties!Ik heb toch beslist om voor een ander tekstje te kiezen: Saartje zoekt de liefde.Groetjes