Terug naar overzicht
Wij wouden ook zoiets in die aard. Dus ik volg :)
Hier een site...Deze maakt zelf stempels op bestelling dus je zou dat eens kunnen vragen...Vele groetjeshttp://karenvandelaer.blogspot.be/p/stempelshop-i-stamp...
Heey!Dit is zeker mogelijk om dit na te maken en volgens mij niet zo moeilijk. Je kan stempels kopen met van individuele letters (en dan kan je nog het juiste lettertype kiezen) en dan kan je zo je eigen woorden maken en stempelen... Dat groen hebben ze ook zeker tussen de verschillende stempelkussentjes (ik stempel soms ook :) ).Je kan allerlei stempels kopen bij Lucas Creativ of Schleiper. of Banier (maar daar hebben ze er minder).Moest je de stempels niet vinden dan kan je ook stempelkussens kopen (bij Lucas Creativ heb ik die gezien) en zelf de stempel maken... of wel bestel je ze idd op een website waar ze stempels maken.Veel succes!!
Het zijn eigenlijk geen stempels, maar het is zo uit'geknipt'... Gelijk zo van die figuurponsjes. Hoe kan ik dat (laten) maken?Bedankt in elk geval al voor de reacties!
Tijdje geleden waren er in de aldi kleine ponsjes. Het hele alfabet. Ik heb ze deze week bij ons in Duffel nog zien liggen. x
Bestaande ponsen kan je kopen in winkels zoals action, boekenvoordeel, ava, .... Vorig jaar ben ik naar de hobbybeurs geweest in Kortrijk, misschien dat je dat daar kan vinden om één te laten maken. Maar dit is pas terug in maart.