Terug naar overzicht
Hey mieke, hierzo hetzelfde!!!!!!bij ons zal het ook een tegelplakker worden (de argumenten die hij daarvoor bovenhaalde ben ik al vergeten wegens blablabla)Misschien een flash mob? Die kon ik verkopen nadat hij 7 leffe's had gedronken, helaas de dag later zag hij dat weer niet zitten....Nu, ik wil ook niet dat de bruidegom met stress zit (zo van 'ai ik MOET straks nog dansen!!! zweet zweet...) dus geef ik hierin toe....Wij dansen op ...have I told you lately....
Wij hadden ook eerst heel verschillende smaken van openingsdans, maar uiteindelijk bleek Sway van Michael Bublé ideaal!
Wij ook totaal verschillende muziektypes. Ik eerder het cliché-muziektype. En hij wilde totaal niet cliché! Bij ons is het Everytime we touch geworden. Van Cascada. (de slowversie natuurlijk) Succes met de zoektocht!
Hey,Onze openingsdans zal voor altijd van wim soutaer worden. Mijn verloofde wou dit en ik vind het een prachtig nummer, het is iets tss een slow en iets vlotter... mss een idee?groetjes
Oh Mieke, als datumgenootje zitten wij vaak met hetzelfde bezig en hier zijn ook de eerste "gesprekken" rond de openingsdans begonnen. Totaal nog geen deal gevonden die voor ons beiden een yes is. Misschien iets à la Frank Sinatra, Fly me to the moon? Da's alvast een kanshebber bij ons, net als "At last" van Etta James en "Unforgettable" van Nat King Cole. Wordt ook nog ferm tobben hier. Laat maar weten als je iets gevonden hebt - ik duim alvast.
Wij hebben Seal met Let's Stay Together in ons hoofd.We hebben het nog niet getest maar het lijkt me nogal een lastig ritme, niet snel en niet traag...