Nu Online
Momenteel zijn er 662 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagindeling

11-1-2013 21:22:44
Ik raak er maar niet uit, wat vaststaat is: half 2 gemeente, 3 u de kerk.
Ik dacht om 7 uur naar de kapper te gaan (is zo een 20 minuten rijden) zodat ik rond half 9 terug bij mij thuis ben, dan als mijn hoogst waarschijnlijk overhoop liggende maag het toelaat iets klein eten, dan de visagiste en trouwjurk aandoen, zodat mijn dan nog verloofde mij om 10 u kan komen oppikken. Dan de fotoshoot en om half 2 aan de gemeente. Daar krijgen we een drank en zullen enkele familiefoto's gemaakt worden. Dan de kerk om 3 u tot ongeveer 4u. eerst dacht ik om 5 uur al de receptie van onze feestzaal te laten doorgaan, maar mss is dat toch wat vroeg en zou het beter zijn om 6 uur. Maar dan zit ik dus met een gat van 2 uur, wat daar dan te doen met de suite ???? Wou mss in die tijd ook een half uurtje tijd uittrekken om foto's met ons zoontje te maken, zodat we dat 's morgens niet moeten doen (de dag zal al lang genoeg zijn voor een manneke van dan 20 maanden....)
Iedereen met suggesties ..... please let me know groetjeeess

stephanie
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1091

candy
20-7-2013
 Meld misbruik12-1-2013 10:19:59

dag stephanie,
Het hangt ook een beetje af hoelang jullie receptie is.
Wij waren ook van plan voor om 17uur te beginne met de receptie maar mijn schoonouders vonden dat veel te vroeg en daarom hebben we het dan ook om 18uur gepland.
Ik zit dan ook wel met een gat van 1uur maar daar gaan wij dan gebruik van maken voor iets kleins te eten met de suite omdat zij ook tenslotte een ganse dag bij ons zijn en anders moeten ze nog wachten tot 20uur en dat is dan wel lang.
Mss kunnen jullie dat ook zo doen. en kwa de fotos betreft je zegt dat jullie om 10uur fotos gaan laten trekken en om half 2 naar het gemeente moeten zijn dan heb je 3uur en half voor de fotos is dat ook niet wat lang? wij hebben 1uur30 genomen in de voormiddag alle meer tegen de middag en dan trekken we na de middag ook een paar met de familie.
Ik hoop dat je er uit zult komen

Birgit
8-6-2013
 Meld misbruik16-1-2013 22:24:05

Hey Stephanie,

wij zitten met exact hetzelfde probleem. Om half 2 moeten we aan de gemeente zijn,
om half 3 is het kerkelijk huwelijk dat ongeveer tot half 4 duurt dan zitten we ook vast.
We vinden 5u voor de receptie toch wat vroeg dus gaan we die veschuiven naar half 6.
In de voormiddag doen wij de fotoshoot, maar aangezien mijn vriend zelfstandig garagist is en enkele oldtimers heeft staan zou hij graag daar ook enkele foto's van nemen. Dus denken we dat we dit in de tussentijd gaan doen.
Daarnaast zitten wij nog met het probleem mijn hele familie redelijk ver woont van waar we trouwen dus als zij naar de kerk komen is het voor hen niet meer de moeite om weer naar huis te gaan,want eens ze thuis zijn kunnen ze weer vertrekken :) Maar heb totaal geen idee hoe we dit moeten oplossen.. Vééél stress dus :)

stephanie
25-5-2013
 Meld misbruik20-1-2013 16:55:25

Birgit : idd, mijn familie komt ook van te ver, dus kunnen ook niet zomaar naar huis gaan.. Wou eventueel wat hapjes geven enzo al in de feestzaal of taart en broodjes, maar ja, weet zelfs niet of ze dat doen, want ja, die tafels en alles staan al mooi klaar voor de gasten, anders gaan de mooie witte stoelen en tafellakens mss al niet meer zo witzijn :-D. Of zo een ijskar laten komen vond ik ook wel leuk, maar dan moet je al zeker zijn dat het goed weer is, en in België weet ja dat nooit hé.... Om hoe laat in de voormiddag beginnen jullie met de foto's?? groetjes

Birgit
8-6-2013
 Meld misbruik22-1-2013 9:21:41

Hey Stephanie,

ja wij hadden ook eerst gedacht aan een ijskar, dat lijkt mij wel een leuk idee, maarja het is zoals je zegt: als het regent sta je daar wel mooi he. We zijn vorige zondag naar de trouwbeurs in Gent geweest en daar stond 'het feestbusje', zij zorgen dan voor drank, tafeltjes en 2 tenten voor als het slechter weer is. Op dit moment denken we dat we dat gaan doen. De mensen kunnen dan na de kerk iets drinken en kunnen dan van daar naar de receptie gaan.

Wij zouden onze foto's nemen om 10h30. Onze fotograag zei dat dit ongeveer 1h30 - max. 2h00 gaat duren. Dus rond 12h30 zijn we terug en dan zouden we om 13h00 vertrekken naar het gemeentehuis.

Groetjes

stephanie
25-5-2013
 Meld misbruik22-1-2013 21:16:53

hey Birgit,
Ja, had ook al eens op de site gekeken van ' het feestbusje' en leek me ook wel super tof, maar ik denk dat het ook wel een redelijk prijskaartje heeft. Als je iets van prijzen hebt mag je me altijd een privé berichtje sturen als je wil....

Groetjess

Birgit
8-6-2013
 Meld misbruik23-1-2013 19:48:58

Hey Stephanie,

anders moet je je emailadres geven, dan stuur ik je de informatie met prijzen enzo op,
het heeft idd wel een redelijk prijskaartje. We hebben net contact met onze zaal gehad en zij kunnen ook voor broodjes of boterkoeken zorgen. Dit zou normaal in een aparte ruimte zijn zodat ze niet aan de gedekte tafels moeten zitten. Dusja onze voorkeur gaat nu uit naar de feestzaal, maarja waarschijnlijk ga ik nog 100 keer van gedachten veranderen .

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...