Terug naar overzicht
Klinkt als een super zaterdagochtend! :)Waar gaat hij zijn kostuum kopen? (wij zijn ook nog op zoek).Groetjes!
Hij ging eens naar Jonavan en La Sposa in Roeselare gaan. Benieuwd of hij zijn goesting vind, maar normaal gezien ist zo gene moeilijke voor iets te vinden :)
Wij hebben onze suitekostuums uit Jonavan en zijn alvast heel tevreden van hen tot nu toe. Geniet van je ochtend en van je blije hubbie bij terugkomst! Ik weet ook niet welk kostuum mijn hub heeft en vind het heel spannend!
Mijn ventje vertrekt straks ook. Hij gaat naar het bruidsparadijs, waar ik mijn kleed heb gekocht. Hij is er niet zo enthousiast over: "'t Is toch maar gewoon een kostuum?" :-) Dus ik heb alvast een lijstje gemaakt met "eisen", kwestie dat we toch wat bij elkaar passen. Want ook ik wil zijn kostuum niet op voorhand zien. De schoonmama vond dat raar; maar ik vind: als hij mijn kleed niet mag zien, mag ik zijn outfit niet zien ;-) Dus ik stuur haar met hem op pad!
Ik laat mijn kostuum maken bij D'Longueville in Waregem. Kost evenveel als een deftig Boss kostuum maar is volledig op maat gemaakt.Je wordt er zeer goed ontvangen en alles wordt tot in de puntjes uitgelegd.Ik kijk er al naar uit om het kostuum samen te stellen! :p