Nu Online
Momenteel zijn er 494 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn ventje is op kostuumjacht!

12-1-2013 8:48:43
Goeiemorgen!
Al vroeg wakker deze morgen, want mijne schat vertrekt binnen een paar minuutjes en dus ben ik maar mee opgestaan om hem succes te wensen :)
Hij kijkt er al maanden naar uit, wou vorig jaar al een kostuum gaan kiezen maar in de winkel zeiden ze dat hij nog veel te vroeg was :p (hij wou mij niet geloven toen ik het zei, maar éénmaal de winkel het zei moest hij idd wel toegeven dat hij er vroeg bij was :))
maar ben blij dat hij zo enthousiast is, beter dan zo ne vent die hem totaal niet interesseert in heel het voorbereidingsgebeuren.
En intussen blijf ik thuis en ga ik een lekkere taart maken voor als hij terugkomt met zijn moeder vanamiddag :)
geniet van jullie weekend allemaal!

Delphine
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 603

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik12-1-2013 9:59:03

Klinkt als een super zaterdagochtend! :)
Waar gaat hij zijn kostuum kopen? (wij zijn ook nog op zoek).

Groetjes!

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik12-1-2013 10:04:37

Hij ging eens naar Jonavan en La Sposa in Roeselare gaan. Benieuwd of hij zijn goesting vind, maar normaal gezien ist zo gene moeilijke voor iets te vinden :)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik12-1-2013 10:18:56

Wij hebben onze suitekostuums uit Jonavan en zijn alvast heel tevreden van hen tot nu toe. Geniet van je ochtend en van je blije hubbie bij terugkomst! Ik weet ook niet welk kostuum mijn hub heeft en vind het heel spannend!

Sophie
18-5-2013
 Meld misbruik12-1-2013 13:02:28

Mijn ventje vertrekt straks ook. Hij gaat naar het bruidsparadijs, waar ik mijn kleed heb gekocht. Hij is er niet zo enthousiast over: "'t Is toch maar gewoon een kostuum?" :-) Dus ik heb alvast een lijstje gemaakt met "eisen", kwestie dat we toch wat bij elkaar passen. Want ook ik wil zijn kostuum niet op voorhand zien. De schoonmama vond dat raar; maar ik vind: als hij mijn kleed niet mag zien, mag ik zijn outfit niet zien ;-) Dus ik stuur haar met hem op pad!

Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik12-1-2013 15:32:56

Ik laat mijn kostuum maken bij D'Longueville in Waregem.

Kost evenveel als een deftig Boss kostuum maar is volledig op maat gemaakt.

Je wordt er zeer goed ontvangen en alles wordt tot in de puntjes uitgelegd.

Ik kijk er al naar uit om het kostuum samen te stellen! :p

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...