Terug naar overzicht
Hoi! Veel plezie vandaag! Laat me is weten of het deemoeite is :) ik wil morgen met mijn getuige gaan :) Simpel turkije is ook supertof :) wij gaan ook niet ver weg, wij gaan naarSardinie in italie :) amusement vandaag! :)
Krista, geniet van jullie dag! Ik vind het zelf ook altijd heel leuk als ik iets kan vastleggen!
Wij zijn vandaag ook geweest, maar ik vond het tegenvallen, op een klein uurke waren we al rond !!
hey lien, hier hetzelfde gevoel, maar ik dacht dat t mss aan ons lag.we hebben onze huwelijksreis wel geboekt bij neckermann en onze trouwringen hebben we ook besteld.dus weeral dingen die we kunnen afvinken.ikke superblij :-D :-D :-D
Wij gaan morgen, Krista. We wilden eens kijken voor uitnodigingen en een kaars. Zijn enkele weken geleden in Genk geweest en toen viel het ook al tegen, daar hebben we ook onze trouwringen besteld.Dus ik verwacht nu niet te veel, dan kan het alleen meevallen. Is gewoon leuk om in de sfeer te blijven :)Waar gaat jouw ventje voor zijn kostuum kijken?
Waren er kortingen/voordelen op de ringen en huwelijksreizen? Groetjes
huwelijksreizen niet direct!! op ringen waren er inderdaad wel kortingen, en juweliers stonden er heel veel !!
@sandra: mijn ventje gaat kijken bij Youniek bruidsmode in Turnhout.Daar word het kostuum op maat gemaakt,een vest, broek, hemd en gilet aan 399 euro en een vest en broek aan 299euro geloof ik.op hun website staat de herencollectie (nog) niet maar je kan altijd ff mailen of bellen.veel succes in de zoektocht ;-)en hou ons op de hoogte he ;-)groetjes krista
ben deze middag met mijn mama geweest - uiteraard een hooop folders en boekjes gekregen..leuk natuurlijk om inspiratie op te doen, vooral op vlak van ringen! maar meer standhouders zou leuk zijn geweest.... vond het maar pover, ook het feit dat er zo weinig DJ's en kledijstanden waren... maar 't was toch gezellig :-)