Terug naar overzicht
Hey Kelly, wij zijn vorige zomer naar Santorini geweest en hebben toen gelogeerd in Anemoessa Villa, een aparthotel, dus met je eigen kleine keukentje.Het was tiptop in orde, schitterende eigenares (Irini), mooi zwembad, prachtig uitzicht en op wandelafstand van de hoofdstad om te gaan winkelen of eten. Ook had je zicht op de wereldberoemde zonsondergang vanop je eigen terrasje!We hebben toen ook geboekt via bokking.comGroetjes,Annelies
booking.com dus :)
Geen ervaring maar dat licht sneeuwtapijtje buiten wil ik gerust even met je meedromen van een warm eiland in de Middellandse zee.Als je niet kan kiezen tussen een hotel, kijk dan waar je leuke kortingen of extra honymoon verrassinkjes krijgt!
Hey annelies, ziet er heel mooi uit! allez, nog wat moeilijker.... hihiJa Rebecca, ik heb verschillende hotels gemaild en das een TIP voor ALLE BRUIDJES; als je de hotels persoonlijk mailt, krijg je vaak nog betere kortingen!!!!Uiteraard even vermelden dat het een honeymoon is, heb zo al een honeymoonsuite op Paros kunnen versieren (15 euro korting per nacht en gratis ontbijt... jippieieie)Nu dus Santorini nog... zucht...
YES! Ook op Santorini heb ik een hotel geboekt; hotel caldera liliumhotel en op paros, de paros palace... jippie!!!!!!!!DUS honeymoon, check!
whoopie !!
en nu nog een keer goe gekeken naar de keuzes: nice hoor, fancy smancydat wordt genieten!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jeuj Amai zeg Rebecca, voor u begint het Echt te korten he!!!!!!!!!! Hier nog 170 dagen...
Nie normaal, nog 93 dagen!! En gestart op 600 en zoveel. Het doet soms raar hoor (zal bij jou ook wel zijn want ook lange verloving): eerst heb je nog zeeën tijd en verklaren de mensen je zot want zo lang wachten en dan hup, nog een 3 maand en het is van dat!
Yep, I know the feeling!