Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nachtvervoer naar huis

12-1-2013 18:05:01
Hoi iedereen, we zijn een aantal praktische zaken aan het regelen en nu vroeg ik mij iets af: zorgen jullie zelf voor vervoer naar huis voor de suite? Dan bedoel ik 's nachts van de feestzaal naar hun huis (hotel is geen optie). Of moeten ze dat zelf maar zien hoe dat geregeld wordt?
thnx

Nele
18-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 693

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik12-1-2013 18:18:00

goh, daar zorgen ze zelf voor ... allez, toch bij alle trouwfeesten waar wij tot nu toe naartoe zijn geweest!
op zich, als het financieel haalbaar is, is dat natuurlijk erg leuk voor de suite...

ik zou eerder zelf zorgen dat we thuis geraken haha

krista
9-8-2013
 Meld misbruik12-1-2013 18:57:09

krista
9-8-2013
 Meld misbruik12-1-2013 18:57:33

Ik volg ook ff mijn ventje had ook al zo'n gedachte ...

Lies
29-6-2013
 Meld misbruik12-1-2013 18:59:07

Aangezien enkele gasten op hotel verblijven, zouden we gewoon een taxi willen verwittigen en dan het telefoonnummer in het klein op de achterkant van de menukaartjes zetten met "Glaasje op, laat je rijden" ofzo erbij. Dan moeten ze niet zoeken achter een nummer.

Martine
14-6-2014
 Meld misbruik12-1-2013 23:46:08

De meesten moeten dat zelf maar regelen bij ons. Daar zijn ze oud en wijs genoeg voor.

Maar voor mijn schoonouders wil ik graag een uitzondering maken. Ze zijn tegen dat we trouwen 77 en 81. Mijn schoonvader is héél slecht te been (en mogelijk tegen onze trouw is zijn onderbeen tot de knie geamputeerd en heeft ie misschien een prothese) en kan niet meer rijden. Mijn schoonmoeder - 81 tegen dan - is dan weer geen krak qua rijden, haat het en ze rijdt al helemaal niet 's avonds in 't donker.

Ik wil hen er graag bij, ook 's avonds en ik vrees dat mijn schoonmama afhaakt als ze zelf moet rijden.

Iemand die overigens toevallig oplossingen weet taxi-gewijs voor moest mijn schoonpapa tegen dan in een rolstoel zitten (de kans is bestaande, ze spreken al 2 jaar over die amputatie en binnen een paar weken zitten we mogelijk echt wel op een kantelpunt)? Niet elke taxi kan toch zomaar een rolstoel meepakken?

candy
20-7-2013
 Meld misbruik13-1-2013 12:18:50

ik heb een klein kaartje bij de uitnodegingen gedaan met enkele adressen voor een hotel waar ze eventweel (als ze dat willen) kunne over nachten en heb gisteren telefoon gehad van mn peter en hij heeft gezecht dat iedereen een hotel heeft gepakt zo dat ze toch ook nog samen zijn en blijven ze dan ook wat langer. ik heb dan met een taxi bedrijf gebeld en overlecht of er een moogelijk zou zijn voor een busje vrij te houden op onze datum rond een bepaalde uur zo dat ze dan allemaal te samen naar het hotel kunne gaan en dat was geen probleem. dus ik moet me daar geen zorgen over maken.
wa jullie wel kunne doen is als je gasten ook op hotel gaan mms kunt regelen voor korting als iedereen nu daar blijft overnachten ik heb dat ook gedaan en dat was geen probleem.

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik13-1-2013 23:17:18

wij hebben op onze website telnr van taxi's gezet, en ook hotels in de buurt.

de feestzalen hebben ook wel altijd taxibedrijven waar zij mee werken en weten dus ook wel wie te bellen :)

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik14-1-2013 9:41:33

Mijn ouders en familie wonen ook een 140 km van mijn trouwlocaties en woonplaats af. Ik heb prijzen opgezocht van een busje om hen naar huis te doen maar het is wel de bedoeling dat ze de kosten zelf delen. Suggesties kan je geven, zowel voor hotels als voor vervoer maar de kosten zijn wel voor hen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...