Terug naar overzicht
goh, daar zorgen ze zelf voor ... allez, toch bij alle trouwfeesten waar wij tot nu toe naartoe zijn geweest!op zich, als het financieel haalbaar is, is dat natuurlijk erg leuk voor de suite...ik zou eerder zelf zorgen dat we thuis geraken haha
Ik volg ook ff mijn ventje had ook al zo'n gedachte ...
Aangezien enkele gasten op hotel verblijven, zouden we gewoon een taxi willen verwittigen en dan het telefoonnummer in het klein op de achterkant van de menukaartjes zetten met "Glaasje op, laat je rijden" ofzo erbij. Dan moeten ze niet zoeken achter een nummer.
De meesten moeten dat zelf maar regelen bij ons. Daar zijn ze oud en wijs genoeg voor.Maar voor mijn schoonouders wil ik graag een uitzondering maken. Ze zijn tegen dat we trouwen 77 en 81. Mijn schoonvader is héél slecht te been (en mogelijk tegen onze trouw is zijn onderbeen tot de knie geamputeerd en heeft ie misschien een prothese) en kan niet meer rijden. Mijn schoonmoeder - 81 tegen dan - is dan weer geen krak qua rijden, haat het en ze rijdt al helemaal niet 's avonds in 't donker.Ik wil hen er graag bij, ook 's avonds en ik vrees dat mijn schoonmama afhaakt als ze zelf moet rijden.Iemand die overigens toevallig oplossingen weet taxi-gewijs voor moest mijn schoonpapa tegen dan in een rolstoel zitten (de kans is bestaande, ze spreken al 2 jaar over die amputatie en binnen een paar weken zitten we mogelijk echt wel op een kantelpunt)? Niet elke taxi kan toch zomaar een rolstoel meepakken?
ik heb een klein kaartje bij de uitnodegingen gedaan met enkele adressen voor een hotel waar ze eventweel (als ze dat willen) kunne over nachten en heb gisteren telefoon gehad van mn peter en hij heeft gezecht dat iedereen een hotel heeft gepakt zo dat ze toch ook nog samen zijn en blijven ze dan ook wat langer. ik heb dan met een taxi bedrijf gebeld en overlecht of er een moogelijk zou zijn voor een busje vrij te houden op onze datum rond een bepaalde uur zo dat ze dan allemaal te samen naar het hotel kunne gaan en dat was geen probleem. dus ik moet me daar geen zorgen over maken.wa jullie wel kunne doen is als je gasten ook op hotel gaan mms kunt regelen voor korting als iedereen nu daar blijft overnachten ik heb dat ook gedaan en dat was geen probleem.
wij hebben op onze website telnr van taxi's gezet, en ook hotels in de buurt.de feestzalen hebben ook wel altijd taxibedrijven waar zij mee werken en weten dus ook wel wie te bellen :)
Mijn ouders en familie wonen ook een 140 km van mijn trouwlocaties en woonplaats af. Ik heb prijzen opgezocht van een busje om hen naar huis te doen maar het is wel de bedoeling dat ze de kosten zelf delen. Suggesties kan je geven, zowel voor hotels als voor vervoer maar de kosten zijn wel voor hen.