Nu Online
Momenteel zijn er 629 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vossenberg

12-1-2013 18:46:41
Hallo

Wij hebben onlangs de Vossenberg bezocht en een optie genomen.
Nu zie ik op het forum dat de reacties gemengd zijn betreffende de zaal.
Heeft er bijgevolg nog iemand een recente ervaring?
Hoe is het bevallen? Zouden we de optie omzetten in een reservering? Of dienen we ons terecht zorgen te maken?

Alvast bedankt!

jan
12-4-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1341

An
6-9-2013
 Meld misbruik12-1-2013 20:42:07

Ik ben er in november naar een trouw geweest, ik vond het prima inorde, heel lekker van eten! Het enige minpunt dat ik vond is dat de receptieruimte iets te klein was voor het aantal personen.

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik13-1-2013 0:08:54

Wij zijn er in oktober nog geweest en hebben er echt van genoten.

Wat An zegt klopt wel, ook wij vonden het in de receptieruimte iets te krap, maar de zaal zelf maakt veel goed. Van eten was het erg lekker en mooi verzorgde bediening ook.

Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik13-1-2013 10:35:52

Wij trouwen zelf ook in de Vossenberg. Wij zijn daar vorig jaar geweest en het was heel mooi verzorgd + een prachtige locatie. Daarom waren wij ook onmiddellijk overtuigd.

Patrick

Meld misbruik13-1-2013 22:20:46

Inderdaad, receptieruimte wat krap maar de zaal brengt dan weer alles goed, stipte maïtre die alles in goede banen leidt, verzorgde en ruime tafels, veel plaats op de dansvloer, indien buffetvorm, onze beste ervaring tot nog toe, met andere woorden, een toplocatie, alhoewel ik al meerdere negatieve reacties heb zien passeren op dit forum, heel raar. Ik geef het in ieder geval een 10.
Succes

Jarne

Meld misbruik13-1-2013 23:29:05

Vanaf 0:50s kan je enkele beelden van de zaal zien:
http://vimeo.com/56366700

Zeer tevreden van de Vossenberg!

Stéphanie

Meld misbruik14-1-2013 10:13:13

Wij trouwen op 30 maart in de Vossenberg en tot nu toe ben ik erg tevreden van hen! Ze leveren een prima service en staan ons goed bij met raad en daad. Ik heb er alle vertrouwen in dat het een geslaagd trouwfeest zal zijn.

Jacky

Meld misbruik14-1-2013 11:23:03

De vossenberg is inderdaad een aanrader, lekker eten, een vriendelijke maitre die alles stipt opvolgt zodat alles vlot verloopt, professionele obers die de gasten steeds met een glimlach en tot in de puntjes verzorgen, mooie zalen en bij de openingsdans krijg je gratis een lading confetti over je hoofd :-)
Wel opletten als er gasten zijn die te uitbundig zijn, ze zijn heel streng als er één iemand op een stoel gaat staan, tijdens het dansfeest kom je best niet met drank op de dansvloer, sla niet op de maat van de muziek (popcorn) met de lepels op de tafels... dan kan de maitre wel eens uit zijn sloffen schieten :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info