TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
6-9-2013
|
12-1-2013 20:42:07
Ik ben er in november naar een trouw geweest, ik vond het prima inorde, heel lekker van eten! Het enige minpunt dat ik vond is dat de receptieruimte iets te klein was voor het aantal personen.
|
|
Saar
7-9-2013
|
13-1-2013 0:08:54
Wij zijn er in oktober nog geweest en hebben er echt van genoten.
Wat An zegt klopt wel, ook wij vonden het in de receptieruimte iets te krap, maar de zaal zelf maakt veel goed. Van eten was het erg lekker en mooi verzorgde bediening ook.
|
|
Annabel
19-10-2013
|
13-1-2013 10:35:52
Wij trouwen zelf ook in de Vossenberg. Wij zijn daar vorig jaar geweest en het was heel mooi verzorgd + een prachtige locatie. Daarom waren wij ook onmiddellijk overtuigd.
|
|
Patrick
|
13-1-2013 22:20:46
Inderdaad, receptieruimte wat krap maar de zaal brengt dan weer alles goed, stipte maïtre die alles in goede banen leidt, verzorgde en ruime tafels, veel plaats op de dansvloer, indien buffetvorm, onze beste ervaring tot nog toe, met andere woorden, een toplocatie, alhoewel ik al meerdere negatieve reacties heb zien passeren op dit forum, heel raar. Ik geef het in ieder geval een 10. Succes
|
|
Jarne
|
13-1-2013 23:29:05
Vanaf 0:50s kan je enkele beelden van de zaal zien: http://vimeo.com/56366700
Zeer tevreden van de Vossenberg!
|
|
Stéphanie
|
14-1-2013 10:13:13
Wij trouwen op 30 maart in de Vossenberg en tot nu toe ben ik erg tevreden van hen! Ze leveren een prima service en staan ons goed bij met raad en daad. Ik heb er alle vertrouwen in dat het een geslaagd trouwfeest zal zijn.
|
|
Jacky
|
14-1-2013 11:23:03
De vossenberg is inderdaad een aanrader, lekker eten, een vriendelijke maitre die alles stipt opvolgt zodat alles vlot verloopt, professionele obers die de gasten steeds met een glimlach en tot in de puntjes verzorgen, mooie zalen en bij de openingsdans krijg je gratis een lading confetti over je hoofd :-) Wel opletten als er gasten zijn die te uitbundig zijn, ze zijn heel streng als er één iemand op een stoel gaat staan, tijdens het dansfeest kom je best niet met drank op de dansvloer, sla niet op de maat van de muziek (popcorn) met de lepels op de tafels... dan kan de maitre wel eens uit zijn sloffen schieten :-)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|