Terug naar overzicht
Waauw echt geen woorden voor. Prachtig gedaan. Jullie straalden. Tof koppel! Heel veel geluk en liefde samen.
echt magisch, prachtig!Wat een intieme sfeer ook!heel leuk dat je familie zo mee was in jullie thema. echt mooi.groetjes!
adembenemend :). Proficiat!
Inderdaad, woorden zijn niet meer nodig...echt suuuperschoon! Proficiat!
Prachtig ! Jullie stralen
Echt prachtig mooi! Veel geluk samen en een dikke proficiat!
Het is helemaal anders dan ik mijn trouw zou willen, maar je ziet wel dat jullie echt enorm gelukkig zijn en dat jullie stralen. En voor jullie was dit dan inderdaad de perfecte trouw :)
Waauw Emily, de video is echt super!!!Zo origineel gedaan, echt een leuke herinnering voor later. En mag ik je vragen waar je de armband (love) hebt gevonden? Want die vind ik stiekem ook helemaal geweldig Geniet van het getrouwde leven!!!
heel erg mooi!! ook je kleed vind ik prachtig.
Heel mooi hoor, ik voelde echt de sfeer door naar de prachtige foto's en leuke video te kijken! Heel veel geluk samen!!x
Héél mooie film!!!Echt prachtig gedaan, jullie straalden enorm.Nog veel geluk samen
Hey,Heel erg bedankt voor jullie leuke reacties!!! @Kim: de armband had ik zelf gemaakt. Ik ben in de Forever 21 (in Antwerpen is er een) verschillende goedkope juwelen gaan kopen, en heb deze dan gecombineerd tot een armband en mijn haarschuivers :). Dat met 'Love' was eigenlijk een heel eenvoudige ketting van 1,5 euro in de solden, die ik dan tot armband heb gemaakt met nog wat diamantjes bij van een andere ketting :)Groetjes,Emily
Wow super! Echt héél mooi!Ik zag dat jullie een polaroid hadden.. Was die van jullie?Zo ja, waar hebben jullie deze aangeschaft.. We willen er ook wat mee doen maar hebben geen idee waar we deze het best kopen!Groetjes
Ik had het filmpje al gezien,GEWELDIG!!!
Heel leuk en fun zo een filmpje!Je zag er heel mooi uit, prachtige jurk!Het zag er idd een magisch mooie dag uit en dit filmpje blijft dan een super herinnering!Geniet nog lang na en vooral veel geluk in de toekomst!groetjesSandra
Prachtig kleed (en kostuum!) en een hele mooie sfeer:)
Heerlijk wegdromen bij jullie foto's en filmpje. Een mooie mix tussen emoties en volledig losgaan op de dansvloer. Ik vond je kleed trouwens ook PRACHTIG in al zijn eenvoud. Dikke proficiat!
t zijn supermooie foto's! en een heel leuk filmpje! echt tof gedaan! proficiat!
@Deborah: de polaroid was van de fotograaf. Geen idee waar hij deze gekocht heeft, sorry...
Gewoon prachtig! Echt mijn ding!Proficiat en veel geluk samen!
Supermooi! :-)