Terug naar overzicht
Hallo Birte! Hele leuke jurken op die site zeg! Ik heb ook nog even met het idee gespeeld om voor zo'n jurk te gaan en toen vond ik deze site: http://www.keurslijf.nl/ Het is in NL maar dat is misschien nog te doen voor je droomjurk?
Kijk zeker ook eens op de website van Justin Alexander en Sincerity bridal. Zij hebben een aantal jurken die lijken op dolly couture, tea length (dus misschien iets langer als bij dolly couture), maar echt de fifties!
en ze zijn verkrijgbaar in belgie:)
Oh, alvast superhard bedankt allebei :-).
http://topvintage.nl/ Heel leuke website met heel snelle levering. Ik had de dag na betaling mijn juweeltjes al. Ze hebben ze er ook jurken van Vivien of Holloway.
Hoi BirteIk laat mijn vinatage trouwjurk maken en ik ben super enthousiast! Eerst op verschillende plaatsen gaan passen en lange jurken optillen tot de juiste lengte. Erna zelf beginnen schetsen en foto's zoeken enz... Alles details uitgewerkt samen met de naaister van bruidshuis Steven. En ik kijk uit naar de afwerking. nu wordt enkel de basis gemaakt (vorm). Ik ben wel nog op zoek naar vintage kant, dus tips zijn zeker welkom.En volledig in die stijl van dollycouture.Ga maar eens passen in een bruidswinkel waar ze een super groot aanbod hebben. heel wat merken. Ik was eersst bij scarpelini in Oostende, en toen ik binnen kwam werd ik overweldigd. Ik had echt geen zin in die typische bruidskledij. Maar samen met mijn zus en mama hebben we er toffe jurken uitgekozen en heb ik ze gedrapeerd tot ik het mooier vond. Om toch te tonen aan mijn ma en zus wat ik zoek. Ik had me er wel snel bij neergelegd dat ik het niet kan en klaar vind.Heel veel succes!Marieke
Bij mij kan je zeker terecht voor een vintage jurk op maat.Breng gerust foto's mee ,wij ontwerpen dan samen een exclusieve bruidsjurk voor jou.Je kan alvast eens een kijkje nemen op www.bruidskledij-veve.be Ik heb al veel mooie vintage jurken voor klanten gemaakt.Bel gerust voor meer informatie af een afspraak;0496/36.23.67Groetjes Veerle Vermeire