Nu Online
Momenteel zijn er 361 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoerprobleem opgelost! :-)

13-1-2013 15:46:22
Ons vervoerprobleem (eigen auto's.... ) is opgelost!

We hebben er echt niet omgedaan, maar ons toekomstig huis is 300m van de kerk waar we trouwen, dus we gaan te voet (in kolonne) naar de kerk. Zou dan al voorstellen dat de suite in de loop van de voormiddag de auto's aan de kerk zet, en dan kunnen we van de kerk rechtstreeks naar de feestzaal.

We hebben gisteren de compromis getekend van ons huis (onze huizenzoektocht zit er dus op, is rapper gegaan dan gedacht). Het is een sleutel op de deur, dus nog even werk aan. Maar de ruwbouw staat er.
En deze week gaan de ramen, voordeur en garagepoort erin. Alsook gaan ze de elektriciteit leggen. Het zou al in 3 maand (april) kunnen afzijn, maar we rekenen erop dat we tegen juni er in kunnen gaan, dus is ideaal met onze trouw!
We kunnen dan ook van daar vertrekken, en ik blijf dan niet bij mijn ouders slapen (is nog eens 50min verderop).

Het wordt echt een druk voorjaar voor ons:
een trouw voorbereiden en een verhuis voorbereiden. Maar we zien het volledig zitten!

Grtjs!
Nathalie

Nathalie
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 452

candy
20-7-2013
 Meld misbruik13-1-2013 15:50:32

wij doen het ook zo met het vervoer wand het is maar 1mn rijden met de auto van ons thuis naar de kerk en vin het dan wel stom voor met de auto te gaan dus gaan we ook tevoet nu alleen maar hopen met zeer mooi weer he

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik13-1-2013 15:56:35

Leuk idee! Bij ons is het een 3tal km, dus te voet zou het net iets te ver zijn. Maar toch weigeren wij ook zoveel te betalen voor dat trouwvervoer. Kben echt geschrokken van de zotte prijzen soms. We zoeken nog naar een goedkoop alternatief.

candy
20-7-2013
 Meld misbruik13-1-2013 18:02:02

wat je mss ook kunt doen is een bus van de lijn in huren, Bij ons gaat dat toch dus ik veronderstel dat het wel overal zou gaan.
Ik zou wel zelf niet weten hoeveel het zou kosten heb het bij een vriendin gezien daarmee dak het weet

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik13-1-2013 19:48:44

Ik wil een treintje :) Heb eens prijs gevraagd maar nog geen antw gekregen http://www.touristram.be/

AUDREY
24-5-2013
 Meld misbruik10-2-2013 20:02:35

wij doen het ook met eigen vervoer,het is een 3tal min rijden van bij mij thuis dus vind ik het verloren geld om wagens te huren omdat het dan ook alleen voor de wet is.grtjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...