Terug naar overzicht
Hey iedereen, Ik ben een draaiboek aan het opstellen. Wat vinden jullie hiervan? Graag bemerkingenIk blijf thuis slapen en wij vertrekken van ons thuis.
7u15 – 8u: opstaan, eten + douche
8u – 10u: kapsel + make up
10u – 10u30: aantrekken kleed
10u30: aankomst bruidegom
10u45: foto’s familie tuin
11u30: vertrek fotoshoot
13u40: broodjes eten
14u10: foto per koppel bij het naar buiten gaan
14u20: vertrek naar kerk (te voet, 4 min)
14u30: kerkelijke trouw
16u30 – 17u: uitloop kerkelijke trouw
17u – 17u30: rit naar feestzaal(25 min)
17u30- 18u : op het gemak stellen, familiefoto’s
18u/18u30 – 19u30: 1e receptie + receptie avondgasten (1e receptie max 30 gasten, dus geen aparte receptie)
19u45 – 20u: verzamelen + tafelafroeping
20u – 20u10: trouwers aan tafel + speech
20u15 – 21u: voorgerecht
21u – 21u45: hoofdgerecht
22u: aankomst gasten dessertbuffet
22u – 22u30: receptie dessertbuffetgasten
22u30 – 22u50 sketches
22u50– 23u35: dessertenbuffet
23u35: Openingsdans + dans ouders
23u45: DANSFEEST
Hoi Nathalie,Als ik het zo lees veronderstel ik dat jullie op een andere dag trouwen voor het gemeentehuis/stadhuis dan op jullie grote dag.Klopt dit anders mis ik de burgerlijke plechtigheid in het rijtje ;-)Groetjes, Krista
Voor mij lijkt dit logisch.Juist 1 ding snap ik niet. Duurt jullie kerkelijke trouw 2 uur? Met alle respect... is dat niet ongelofelijk lang??? :$
Hey, ik weer.Zou je niet eerst op fotoshoot vertrekken en dan pas met de familie op de foto gaan? persoonlijke bedenking hé.
@ Krista, het stadhuis staat er niet in, want wij zijn al getrouwd voor de wet :-) @ Stephanie, Onze mis zal zeker (dat hoop ik toch) geen 2 uur duren, maar ik zet dit er op, omdat je dan op het gemak nog kan napraten aan de kerk, nog eens wat foto's kan trekken etc. Ik heb al paar trouwmissen meegemaakt, en die zitten meestal altijd heel erg krap van tijd. Vandaar dat ik ruimschoots de tijd wil nemen, zodat we ons niet moeten opjagen. Als we nog tijd over hebben, rijden we al naar de feestzaal en kunnen we daar nog wat op ons gemak komen, of hebben ruimer de tijd om nog foto's te nemen. Waarom zou je eerst fotoshoot doen? Ik weet niet hoe dat in zijn gang gaat :-)
Planning lijkt mij zeker in orde! Misschien hier en daar wat tijd te veel, maar beter zo dan altijd in problemen raken. Wij hebben pas na de fotoshoot foto's met de familie gekomen, omdat ze dan niet 2 uur op ons moesten wachten. Ze zijn dan zelf 's morgens eerst nog naar kapper/visagiste geweest.