Terug naar overzicht
Hallo , Met deze winkel heb ik zelf geen ervaring .Maar er komt toch goede commentaar over op de site .Het is enkel na aankoop van je bruidsjurk , de je data's krijgt om je kleed terug te passen als het voor jou is gemaakt .Bij de eerste pas van je kleed moet je uw ondergoed en schoenen bijhebben .Veel plezier met je zoektocht Groetjes
Hey mijn trouwjurk komt van bij Jagré in Deurne je hoeft om te kiezen niks speciaal mee te nemen enkel bij eerste pas en dat is een paar weken voor de trouw!!! Is zeker een aanrader, zeer vriendelijk en zeer ruime keuze ook voor grote maten!!!Groetjes Debbie
Hallo,Jagré outlet in de Quellinstraat is veel beperkter maar als je je keuze er tussen vindt is het natuurlijk meegenomen. Deurne is een nieuwe en grotere winkel, ze hebben daar ook kleding die redelijk is van prijs. De ontvangst is in de outlet ook vriendelijk en je hebt niets speciaal nodig voor te passen. Als je de 2 doet zou ik wel eerst naar de outlet gaan, afspraak maken is er niet nodig.
Allebei de winkels zijn zéker aan te raden!!Ik ben ook gestart in de outlet, DE jurk moest zo maar eens tussenzitten hé... :)Veel succes en véééél plezier!
ooohh, spannend. ik kijk al uit naar zaterdag