Terug naar overzicht
Hey Caroline,Wij zijn vandaag ook naar de beurs geweest. Er stonden inderdaad twee van deze busjes op de beurs. Die in het midden heette de Bubblecar en die op het einde is de Bubblebus. De Bubblebus zijn we al een paar keer tegengekomen en daarvan vonden wij de service heel goed. Vriendelijke mensen en vlotte bediening. Ik hoop dat je er iets aan hebt!Gr
Hey Rachelle,Wij hadden prijsofferte gevraagd van de eerste. Van de 2de eigenlijk niet omdat ze daar geen moeite deden om ons aan te spreken. Maar nu ik dit van jou hoor ga ik zeker nog eens horen via internet voor een prijsofferte.Echt bedankt voor je snelle reactie....Groetjes
ik heb beide folders nog, maar ik denk dat je (nu je de namen hebt van beide bussen) via internet zelfs meer zult vinden :-)ben met mijn mama geweest - leuk, maar voor mij mochten er nog wel meer standhouders zijn (vb. DJ's :-)) maar inderdaad veel juweliers met een uitgebreide keuzemogelijkheid - heb er ook erg veel mooie gezien! mijn aanstaande wordt al gek van mij, met al mijn folders nu haha "en kijk deeeze en deeeeze en dieeee .. en oh dieee!" ;-)
Ja nu ik de namen heb vind ik inderdaad via internet veel. En van de ene heb ik een prijsofferte dus dat zal ik nog wel via mail aan krijgen. Maar inderdaad zoals jij zegt er mocht wel meer staan. vond het vrij klein. Wij waren om half 2 daar en dachten dat we niet vroeg thuisg ingen zijn. En toen we rond waren was het 3 uur. Had het veel groter verwacht. Maar veel gezien kwa ringen dus was al wel tevreden. En nog iets leuk gevonden dus we zijn wel tevreden over onze uitstap naar Hasselt.Groetjes
Inderdaad wat weinig op de beurs. Al hebben we onze fotograaf (werner butgereit) daar gevonden en de ringen (Pajolski) ook, dus ... we mogen niet klagen. Wij hebben ook al heel goede dingen gehoord over de bubblebus, wij hebben ze op de beurs dan ook geboekt, heel erg vriendelijk en vooral super mooi busje, bubblecar vond ik persoonlijk niet zo mooi qua uitstraling & afwerking en de man lag ons ook zo niet :o) Maar dat is smaak natuurlijk :o)Ah ja, mijn droomjurk heb ik er ook gezien, alleen nog een beetje sparen hehe
Ik ben ceremoniemeester & huwelijksplanner en ga deze namiddag een kijkje nemen op de beurs. Ik ga zo veel mogelijk documentatie en folders opvragen.Heb je een vraag of interesse laat het me nadien weten. 014/300114