Terug naar overzicht
La Brugeoise in Brugge't Gravenhof in TorhoutTen Dauwe in AalterFabriekspand in Roeselare
Ervaring met 1 van de zalen?Le Brugeoise in Brugge lijkt mij de max, maar denk dat je er ook al een redelijk budget voor mag neertellen!
Wij houden ons feest in 't Gravenhof in Torhout omdat je hier ook veel richtingen uitkan. Ik heb La Brugeoise pas later ontdekt. Een vriendin van mij is er al naar een receptie geweest en was er zeer over te spreken. Ik weet geen prijzen ...
Heb eens contact opgenomen met Le Brugeoise!Zaalhuurt komt op €5000, zonder catering/DJ/..Zal net iets boven ons budget zijn denk ik! :)
Da's inderdaad een heel grote whoops, zou hier ook niet gelukt zijn!
Daim idd veel centjes, wij zoeken idd ook iets "goedkopers" :-p
Met hoeveel mensen ben je ongeveer?leuke locaties regio brugge roode poorte in meetkerkepottemaecker hoeve in meetkerkehellegathoeve in ettelgemfabriekspand in roeselareklokhof loppem
Heb je al iets gevonden?Ben zelf ook op zoek naar een gelijkaardige zaal, in dezelfde regio...
Dag KathySorry voor de late reactie!Hopelijk hebben jullie reeds je zaal gevonden, zal wel al het geval zijn zeker.Geniet ervan vrijdag! Charlyn