Terug naar overzicht
Eenvoudig....jullie zelf of de dj melden dat er geen openingsdans is en daarna start je dj een goeie danstrack die veel volk aantrekt of te wel, iets rustigers met enkele slows.grtz
Ik volg want wij waren ook van plan om de openingsdans weg te laten. We willen dit op voorhand ook nog even met de dj bekijken, maar dat is er nog niet van gekomen. Ben dus benieuwd naar de reacties!
Hey,Wij willen ook liever geen openingsdans want niets bij ons is "traditiegebonden"maar omdat we niets anders konden verzinnen gaan we er mss gwn ff heel onozel doen. gwn zoals we zijn maar dan maar een minuutje ofzo in de hoop da het volk rap zal volgen. Dit ga ik nog even mee volgen, mss komt er voor ons ook iets leuks uit de bus :)
Hey Fien!Deze zomer waren wij op een trouwfeest waar het koppel ook niet alleen op de dansvloer wou staan.Zij hadden er iets supers opgevonden: iedereen gevraagd om op de dansvloer samen met hen te dansen. Zij dansten in het midden en iedereen slowde errond.Ik vond het fijn gevonden.Veel succes, groetjes!
Sorry, ik bedoelde dus afgelopen zomer, denk vaak nog dat we het jaar 2012 zijn :-)
wat ook soms wordt gedaan en ik een leuk alternatief vind is dat al de getrouwde koppels op de dansvloer komen meestal op een slow en dan zegt de dj alle paren die een jaar getrouwd zijn verlaten de dansvloer , al die minder dan 5 jaar , minder dan 10 jaar tit er een koppel over blijft met het meeste jaren getrouwd ev kun je dan zelfs voor die mensen een klein flesje wijn of zo geven of de dj een applaus kunnen vragen natuurlijk in die volgorde is de dansvloer terug leeg maar ik dacht zo misschien kan het ook omgekeerd 1st die met langste tijd getrouwd en de laatste die er dan bij komen zijn jullie hierdoor veel volk op dansvloer :)bij ons stonden er ook veel volk op de dans vloer om het bruidsboeket te vangen en de kouseband als de dj direct een mega hit speelt blijft er wel altijd een deel plakken.je kan ook de suite een flachmob laten doen leuk en jullie hoeven zelfs niet mee te doen :)bij een trouw 3 jaar geleden (zoiets) hebben ze de stoelendans gedaan door de hilarische taferelen was het ijs gebroken de winnaar moest met 1ste afvaller dansen en dan vermenigvuldigen
les lacs des connemara's en daarna een goede plaat om de polonaise te starten met het bruidspaar op kop!