Terug naar overzicht
Dan zitten jij & ik in exact dezelfde situatie en dezelfde regio! Ik weet dat je in De Schaduw in Ardooie zoiets kan doen.. Ik heb gisteren in Kortrijk op de trouwbeurs ook gesproken met iemand van Da Vinci Events en hij wist nog een zaaltje zijn in Pittem ook! Moest je ik nog leuke dingen tegenkomen dan laat ik het zeker weten!
Aha, super Charlyn, wij hebben ook al eens geïnformeerd bij het fabriekspand in roeselare. Kheb alleen wat schrik zo van hoe vind je dan mensen voor de bediening enzo?
Dit kan je traiteur wel voor zich nemen. Er is in december een bruidje (Marlies, 14/12/2012)getrouwd in 't fabriekspand en volgens mij heeft ze gewerkt met Ma Kwizien. Ze was alvast heel tevreden!
Ik denk inderdaad dat als je een goede traiteur hebt die ook wel voor veel kan kijken.In De Schaduw in Ardooie kan je werken met een forfait van €20 pp en dan zit de prijs van de bediening (voor drank) inbegrepen.Voor het eten denk ik wel dat je mensen van de traiteurdienst zal moeten inschakelen! En wat willen jullie graag serveren van eten?
afhankelijk van de grootte van het huwelijk: tof steedje in hooglede... ideaal voor 80 a 100 personen
Ooo de cultuurkapel De Schaduw lijkt me alvast wel wat!Over de bediening van het eten zat ik niet zo in maar meer over de bediening van drank en ik zie dat ze dat daar ook doen, zou dus ideaal zijn.
Ja, inderdaad!Ik ga volgende week woensdag kijken naar 't fabriekspand en zou volgende week ook eens willen gaan kijken naar De Schaduw zodat ik beiden kan vergelijken!
Kvind die andere "zaal" ook wel iets hebben, "het sacrament", kga es mailen om beide te gaan bekijken. wiiiiiiiiiiiiiii zo leuk é, mijne vriend verklaart me zot dat ik nu al wil beginnen kijken maar als dat vast ligt kan je toch pas al het andere beginnen plannen niet?
Jup, inderdaad! Het Sacrament vond ik ook mooi, maar mijn collega is er nog naar een feest geweest en er zou een hele slechte acoestiek zijn, wat jammer is natuurlijk, aangezien wij zeker en vast een groot dansfeest willen! Heb je al andere zaken op het oog?
Hey Tamara!Ik ga volgende week kijken naar 't Fabriekspand en dan de week erna naar dat zaaltje in Pittem via Da Vinci events!Ik hou je op de hoogte! :)
oké, bedankt hoor Charlyn