Terug naar overzicht
Hey IrisWij trouwen 27 april en hebben nu donderdag pas onze eerste afspraak met de priester.Als je te ongerust bent, bel zelf even zodat je het uur al kan vastleggen.Groetjes
Bij ons is dit ook zo. We hebben een hele vriendelijke en leuke pastoor, maar we moeten hem altijd zelf contacteren om info te vragen en dingen af te spreken en soms lijkt hij nogal verward over onze datum en wie we nu juist weer zijn . Gewoon zelf eens contact opnemen, zou ik zeggen. Dat kan alleszins nooit kwaad en zo ben je ook gerustgesteld.
hey Iris, wij trouwen ook op 20-07 en heb ook alleen maar de uur vast egzet en de papieren in orde gemaakt bij de pastoor hij gaat ons ook nog contact op nemen en heb er ook nog niks van gehoord dus heb ik even gebeld voor te vragen of het in orde was voor de datum en het uur zo dak de uitnodeginen kon maken en opsturen en het was is orde en normaal gezien gaat hij mij terug bellen eind volgende maand zo niet moest ik maar weer bellen .als je echt niet zeker bent zou ik gewoon even bellen naar u pastoor voor te informeren dat kan trouwens nooit kwaat het