Nu Online
Momenteel zijn er 477 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kerkelijk huwelijk.

14-1-2013 14:34:59
Hallo bruidjes ,

Ik begin mij hier een beetje zorgen te maken ,met nog 186 dagen op den teller ben ik aan het wachten op telefoon van de pastoor !

wij zijn vorig jaar tot bij de kerk geweest om ons uur vast te leggen en dan de nodige papieren in te vullen en daar zeiden ze dat de pastoor contact ging nemen met ons in het begin van het jaar. maar is het normaal dat we zo lang moeten wachten ??

Mijn kaartjes die worden nu met drukker gemaakt en deze week heb ik de proefdruk ,maar stel u voor dat nu de pastoor nog zou veranderen van het uur? dan heb ik wel mijn kaartjes al klaar (uitnodigingen)

moet ik mij al zorgen maken?

groetjes Iris

iris
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 430

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik14-1-2013 14:46:19

Hey Iris
Wij trouwen 27 april en hebben nu donderdag pas onze eerste afspraak met de priester.
Als je te ongerust bent, bel zelf even zodat je het uur al kan vastleggen.
Groetjes

Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik14-1-2013 14:56:10

Bij ons is dit ook zo. We hebben een hele vriendelijke en leuke pastoor, maar we moeten hem altijd zelf contacteren om info te vragen en dingen af te spreken en soms lijkt hij nogal verward over onze datum en wie we nu juist weer zijn . Gewoon zelf eens contact opnemen, zou ik zeggen. Dat kan alleszins nooit kwaad en zo ben je ook gerustgesteld.

candy
20-7-2013
 Meld misbruik14-1-2013 15:47:11

hey Iris, wij trouwen ook op 20-07 en heb ook alleen maar de uur vast egzet en de papieren in orde gemaakt bij de pastoor hij gaat ons ook nog contact op nemen en heb er ook nog niks van gehoord dus heb ik even gebeld voor te vragen of het in orde was voor de datum en het uur zo dak de uitnodeginen kon maken en opsturen en het was is orde en normaal gezien gaat hij mij terug bellen eind volgende maand zo niet moest ik maar weer bellen .als je echt niet zeker bent zou ik gewoon even bellen naar u pastoor voor te informeren dat kan trouwens nooit kwaat het

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...