TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kelly
13-7-2013
|
14-1-2013 15:52:15
wat een eikel pffffffff ik zou ook huilen ze! tja, ik zou zeggen, schrappen die handel maar dan wordt het waarschijnlijk nog erger...En zijn vrouw, valt die mee?
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
14-1-2013 16:00:03
Hey Kelly, als hij nog een keer zo'n opmerking maakt, dan zeg ik hem vlak af dat ik hem op die manier niet meer als getuige wil. Ik ga nu een weekje wegblijven van mijn ouders, zodat ik hem even niet moet zien en dat ik tot rust kan komen. Nu ben ik emotioneel als zus even op :'(
|
|
lorena
27-7-2013
|
14-1-2013 16:11:00
Charlotte, je bent nog niet te laat om je gedachten te veranderen!!
Bij mij is het net hetzelfde, ik heb 1 grotere broer waar ik totaal niet mee opschiet. ook hier bij ons water en vuur en we hebben totaal geen band met mekaar. en 1 kleiner broertje dat mijn alles is! waar ik een heel goede band mee heb en gewoon niet zonder zou kunnen,
Nu is het zo dat ik en mijn grote broer elkaar helemaal ni kunnen luchten dus voor mij was de beslissing ook heel rap gemaakt dat hij er de dag van de bruiloft niet bij gaat zijn! natuurlijk met grote ruzie tot gevolg met mijn ouders die vinden dat ik dit niet kan maken (wat moeten de mensen denken) en mijn klein broertje zoiets heeft van this en blijft je broer ook al kun je niet opschieten met mekaar. Maar ik weet dat ik mij die dag alleen maar kapot zou ergeren alleen al door zijn aanwezigheid. dus ik hou voet bij stuk en ik ben nog nooit zo gelukkig geweest!!!
dus ik zou er geen 2 seconden over na denken om je vraag terug in te trekken met natuurlijk de nodige uitleg waarom! geloof me je ouders zullen zich er wel bij neerleggen!! Kop op meid!! als er iets is wij zijn er voor je!!
Dikke knuffel
|
|
valerie
25-5-2013
|
15-1-2013 8:59:02
Hallokes, Zo sneu dat rotgevoel! Ik zou met hem toch een serieuze babbel doen hoor. Stel dat hij de flauwe grappenmaker is p je trouw? Je gaat kapot gaan van de zenuwen..... Mocht ik jou zijn, ik praat ermee en zou mijn gedacht zeggen. Liever 1 getuige die oprecht is!!!
|
|
Tiffany
16-2-2013
|
15-1-2013 12:24:30
Dit is stress dat je zeker en vast kan missen!!!
ik zou gewoon uw mening zeggen en jouw eerste keuze volgen!!!
|
|
kelly
13-7-2013
|
15-1-2013 12:26:58
Volg je hart maar Charlotte x x x onze zegen heb je
|
|
Michele
14-9-2013
|
16-1-2013 17:54:48
ikq heb ook 2 van mijn 3 zussen gekozen. Ik vroeg mezelf af of mijn 3e zus ooit mij zou vragen. Ze heeft al 2 kindjes. Van 1 vd 2 iss zelfs geen enkele zus meter waarom zou ik mij dan schatplichtig moeten voelen?
doe inderdaad watt je hart je ingeeft. Hij heeft zijn dag al gehad of zal die nog krijgen.
Xxx
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|