Terug naar overzicht
Ik ben van plan om ze te schrijven...Kerstkaarten, vakantiekaarten,... doe ik altijd met een etiket omdat ik vind dat dit netter en duidelijker is en gewoon ook sneller gaat. Ik hoor vaak dat mensen het "geschrevene" toch appreciëren en persoonlijker vinden. Voor de trouwuitnodigingen doe ik dus een extra inspanning...Ik zou hier graag een vraag aan toevoegen:Hoe schrijven jullie de namen? Is het (bv.):Dhr. en mevr. Martens - De LangheofDhr. en mevr. Martens Bart en De Langhe Ninaof...
Ik ga ze ook zelf schrijven...maar ik schrijf graag (en mooi) ;)Voor het sluiten van de enveloppe hebben we zo'n afsluitstickertjeIk zou het op de eerste manier formuleren
@ NeleDat was ook mijn idee. Dank je voor de feedback!
Ja ik zou ze ook op de eerste wijze schrijven.
Hey,Gezien we allebei niet zo'n mooi geschrift hebben, heb ik het adres op de envelop zelf gedrukt. Had dit reeds gedaan bij onze dochter haar geboortekaartjes en dan was het ook perfect gelukt.De meeste adressen had ik nog in een excel-file van de geboortekaartjes dus zoveel werk had ik er niet meer aan .Ons lettertype is 'Lucida Calligraphy'Groetjes
@ Sofie : ik heb ze als volgt geschreven (gedrukt):Dhr en Mevr Bart & Nina Martens - De Langhe
Handgeschreven, dat komt persoonlijk over en ik schrijf erg graag. Dus een grote inspanning is het niet voor mij. Ik heb ook schrik dat het met een gedrukt etiket mogelijks als reclame aanzien kan worden en het zo bij het oud papier zou belanden. Wij gaan namelijk voor een witte envelop en dan kan dat wel eens gebeuren...