Nu Online
Momenteel zijn er 696 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwschoenen

17-10-2006 14:22:30
Hallo

Ik heb zaterdag mijn droomkleed gekocht (eentje van Marylise van 2007). In maart moet ik opnieuw gaan passen. Ik moest dan ook al mijn lingerie hebben en mijn schoenen.

Ik kan in die winkel ook schoenen kopen, maar ik wou toch eerst ergens anders gaan kijken.

Weet er iemand een schoenwinkel waar ze leuke trouwschoenen verkopen??? Omdat mijn kleed wit is, zouden het er witte moeten zijn, of toch wel heel bleke beige. Ik zoek vooral in de omgeving van Leuven.

Ikzelf ben van Tremelo.

Groetjes nadia

nadia

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1225

Ellen
30-6-2007
 Meld misbruik17-10-2006 16:43:14

nadia, recht over bobo is er toch een schoenwinkel waar ze veel reclame over maken en anders in zandhovenbij van loock

groetjes en veel succes

Monique
26-5-2006
 Meld misbruik17-10-2006 17:33:05

Bij Van Loock in Zandhoven moet je zeker gaan... heel gemakkelijk bereikbaar via snelweg. Als je het daar niet vindt is het nergens te krijgen. Wel voldoende tijd uittrekken want het is daar nummerkes trekken!

Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik17-10-2006 21:02:36

Dag Nadia,

Mss wat ver maar zeker de moeite waard. Gabrielli in Roeselare. Heb daar mijn trouwschoenen gehaald en woon in Kessel-Lo.

Heidi
09-09-06

An
13-8-2005
 Meld misbruik17-10-2006 23:06:43

Hoi,
Als je wacht op de nieuwe zomercollectie kan je eens kijken in een gewone schoenwinkel. Misschien vind je daar wel een gepaste schoen en doorgaans goedkoper dan echte trouwschoenen.
Groetjes en veel succes!
An
13-08-05

Vicky
7-9-2007
 Meld misbruik18-10-2006 10:14:19

Hey,

Ik weet dat er bij ons in Zemst in de Carmi ook trouwschoenen staan. Ik geloof dat er ook een Carmi is ergens in het Leuvense?

Groeten,

Vicky 797

nadia

Meld misbruik18-10-2006 12:21:48

Hey

Ja Carmi is er ook in Korbeek-Lo.

Bedankt voor de tips. Ik ga zeker en vast is kijken in de winkels die hieronder vermeld staan.

Groetjes
Nadia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...