Nu Online
Momenteel zijn er 476 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Save the date

14-1-2013 19:26:21
Hoi hoi!!
Hebben jullie save the date kaartjes verzonden?
We denken eraan om dit jaar met kerstmis STD kaartjes erbij te stoppen. Zijn die bij jullie in dezelfde stijl als jullie uitnodigingen? Of mag dat verschillen?
Merci!
XXX Kim

Kim
4-10-2014
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 839

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik14-1-2013 19:37:07

Wij zijn verloofd sinds augustus en hebben eind augustus een mailtje gestuurd naar iedereen die we graag op ons feest erbij willen. Mijn vriend had toen iets ineengeknutseld in Power Point met onze foto enzo op, héél mooi al zeg ik het zelf .
Die afbeelding hebben we dan nog eens afgeprint in het klein en tussen onze kerstkaartjes gestoken. Dus eigenlijk hebben ze bij ons 2keer een save-the-date gekregen...

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik14-1-2013 19:55:06

Wij gaan onze STD rond maart versturen (6 maand voor het huwelijk).

We zijn naar de ontwerper geweest en het zal allemaal in 1 stijl opgemaakt worden. Dat was wat we het liefste wilden.

Heel vaak verschilt de STD van de uiteindelijke uitnodiging, hoor. Het is gewoon waar jullie voorkeur naar uitgaat.

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik14-1-2013 19:56:43

wij hebben onze save the dates met kerst verstuurd, helemaal in kerstontwerp en dus niet zoals ons ander drukwerk

Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik14-1-2013 21:11:25

bij ons ook met kerst verstuurd in de stijl van kerstmis, dus helemaal niet als de stijl van de uitnodigingen
groetjes

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik15-1-2013 8:00:59

bij ons ook STD met kerstkaart samengesteld.
Wij hebben 3 kindjes en die dan samen laten lachen voor de kerstboom, en met een leuk rijmpje, dat zij blij zijn dat mama en papa gaan trouwen, ...

Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik15-1-2013 8:24:36

Wij hebben met kerst magneetjes in onze kerstkaartjes gestoken.
Die magneetjes hebben al ongeveer zelfde ontwerp als hoe onze uitnodigingen er zullen uitzien.

Annelyn
27-9-2013
 Meld misbruik15-1-2013 12:00:35

Wij kozen er ook voor om ze samen met onze kerstkaarten te versturen.
Ik heb in de kaartjes een klein wasknijpertje gehangen met het kaartje aan.
Wij kozen voor een soort 'kraslot' waarop de gasten de datum moesten krassen om te weten wanneer het feest zal doorgaan. Het ontwerp had niets met onze uitnodiging te maken simpelweg omdat we deze nog niet hebben. Wij kregen zeer fijne reacties en vooral veel kaartjes terug ;)

Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik15-1-2013 13:32:38

Onze STD staat op een velletje wc-papier met een veeg op muhihihihiihh

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik16-1-2013 15:02:16

Jullie zullen dan van ons een velletje "100 euro" krijgen met een veeg op :p

Tiny
12-7-2014
 Meld misbruik4-2-2013 6:49:32

Het eerste wat ik hier van hoor ; "Save to date" kaartjes .....
Is dit echt allemaal wel nodig als je op tijd uw Gewone uitnodigingen verstuurd?
Of sturen jullie het enkel naar de mensen die je er echt wel bij wilt ?

Groetjes x

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik4-2-2013 9:29:12

ik heb dit naar iedereen gestuurd, voor die op het feest welkom zijn de vermelding dat ze deze datum al vast mogen zetten in hun agenda, en voor de rest dat wij gewoon uitkijken naar die dag.

daar we midden in de zomer trouwen, (bouwverlof) wou ik dit toch wel eerder laten weten aan iedereen, dan kunnen ze de mensen indien ze dit willen hiermee rekening houden, qua planning vakantie ...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...