Terug naar overzicht
Hey leuk idee ! Onze kleur is ook groen (appelgroen) en daarbij ook ivoor natuurlijk. Zorg er wel voor dat het allemaal niet té groen wordt. het blijft een huwelijk en geen tuinfeestje ofzo. Wij hebben al groene appeltjes met naamkaartje op voor op de tafels, de groene kaarsen in de witte kandelaar en een groene menukaart (nog geen idee hoe we dit op tafel gaan zetten). Ik zocht nog naar een manier om de tafelnummers te integreren, en dacht kartonnen nummers van de AVA groen te schilderen maar ik vrees dat het dan allemaal een beetje té veel groen wordt op tafel.Die vlinders zijn ook leuk, maar zorg wel dat je het jezelf niet al te moeilijk maakt door je aan de kleur én de vlinders te willen houden in je deco.Verder heb ik nog een aantal kleine opmerkingen ivm je tekstje hierboven. - is het niet hartzeer ipv harte-zeer- de eerste zin klopt grammaticaal niet echt en daardoor vind ik die ook niet vlot klinken : "dankzij jullie liefde en onvoorwaardelijk achter me staan" (eerst substantief en dan ineens werkwoord); misschien beter dankzij jullie liefde en onvoorwaardelijke steun (ook substantief na DANKZIJ) => ik weet dat het dan niet meer rijmt, maar misschien moet je het zinnetje eronder dan ook aanpassen? En eigenlijk herhaal je jezelf (met tweede zin) : onvoorwaardelijk achter iemand staan = steunen. Bovendien zeg je nog eens "op jullie steun heb ik altijd kunnen rekenen" naar het einde toe. - is t zo => zou je niet "is het zo" zetten? - klein detail : waarom Pa, Ma met een hoofdletter en grootouders niet? Ik zou gewoon geen hoofdletters zetten (behalve in het begin van de zin natuurlijk)Met die eucharistieboekjes (die niet te "goddelijk" zijn) kan ik je jammer genoeg niet helpen. Wij hebben een traditionele mis :-)Succes nog met de voorbereidingen !