In december hebben we redelijk stil gelegen...
Wel veel nagedacht enzo, maar geen concrete stappen gezet.
Sinds gisteren zit er weer schot in de zaak
:
- Afspraak gemaakt met onze voorganger en op 23 januari hebben we een afspraak om onze viering in elkaar te zetten!
- Afspraak gemaakt bij de juwelier en zaterdag mogen we eens langsgaan!
- Als onze muziek is gekozen voor tijdens de viering (intrede - tijdens de viering en uittrede)
- Onze openingsdans is definitief (Robbie Williams & Nicole Kidman - Something stupid, omdat dat lied eigenlijk zegt hoe onze relatie begon)
- We hebben het lied gevonden om te dansen met onze ouders (Celine Dion - Because you loved me)
- We hebben het lied gevonden om af te spelen als we het cadeautje afgeven aan onze ouders (weet ik niet vanbuiten, het is nederlandstalig, gaat over je ouders bedanken. Mijn vriend is er toevallig op gebotst en het refrein is wel toepasselijk), alleen om de getuigen te bedanken hebben we nog niks gevonden.
- Onze bloemist ligt vast (die mensen gaan expres enkele dagen later op vakantie om ons huwelijk te kunnen verzorgen!)
- We hebben besloten om gewoon te werken met naamafroeping en geen zaalplan waarop de mensen zelf gaan kijken. Mijn vriend wilde dit absoluut, want anders gaan de mensen op de receptie constant bezig zijn van "En, waar zit gij? Ik zit aan die tafel..." en hij wil niet dat de mensen daar al mee bezig zijn. Hij wil dat iedereen gewoon geniet van de receptie.
Enkel 1 minpuntje (vind ik toch)... we hebben besloten dat we niet op huwelijksreis gaan
We wonen nu 3 jaar in ons huisje dat we samen gekocht hebben, maar dat huis is niet zo kindvriendelijk en ligt aan een grote steenweg. Daarom willen we eerst verhuizen voor we aan kinderen beginnen. Dus hebben we beslist dat we beter ons geld voor een huwelijksreis sparen om een nieuw huis te kopen. Misschien na ons huwelijk en verhuis, op het moment dat ik zwanger blijk te zijn, dat we dan een last-minute gaan doen (ik ben kleuterleidster, dus moet dan onmiddellijk stoppen met werken), maar daar zijn we nog niet uit, dat zien we dan wel.
Is een hele boterham, maar wou dit toch even kwijt. Was het een beetje beu dat alles stil lag, maar heb het gevoel dat we weer vertrokken zijn