Terug naar overzicht
Supermooie fotos en een stralende bruid!
mooie fotos jullie straalde gewoon, en een pracht kleed bedankt dat je het met ons wild delen
Dag Tima. Leuk om je ganse fotoreeks te zien na je voorproevertje! Je was inderdaad een knappe bruid en je hebt me inspiratie gegeven voor mijn kapsel waarvoor super bedankt! Jullie kleine bengel is trouwens even fotogeniek als de mama en papa!Geniet nog veel na en als "ancien" op dit forum ben je nog very welcome om ons te helpen met tips en tricks.
Wat een mooie foto's, jullie zagen er allemaal geweldig uit! Ben wel benieuwd waar je die haarspelden gevonden hebt?
rue de brabant in brussel (juist buitennoord station nmbs) kdacht rond de €10 voor 2 van die haarspelden ook mijn oorbellen en armband kwamen vandaar je vind ze in verschillende winkeltjes daar de mijne kwamen uit het gallerijtje
Super mooie foto's en jullie hadden een stralende dagje!! Danku dat we mochten meegenieten van jullie dagje!
Oh, heel veel foto's!Leuk!Ik blijf je een prachtbruidje vinden, top jurk en prachtig kapsel!!De foto's van jullie shoot met 2 zijn echt prachtig...die verliefde blikken, olalala!!! En de groene accentjes komen ook mooi uit op de foto's é!!Geniet nog maar lang na, het was een super mooie dag (en dan spreek ik niet enkel over het weer!)!groetjesSandra
dankje sandra
Hey Tima, super leuke foto's! Je zag er stralend uit! Van waar kwam de broche op jouw trouwjurk? Of was die bij je kleed inbegrepen? Ik ben namelijk super hard op zoek naar zo een broche en vind ze nergens....
dit hoorde bij de jurk waren allemaal opgenaaide steentjes
Hoi tima, Mag ik vragen wie jou kapsel en make-up heeft gedaan? Je zag er echt stralend uit en ben nog op zoek naar een kapper en visagiste. Alvast bedankt.
hey stephaanie ,mama heeft mijn haar gedaan en ik heb zelf mijn make up gedaan dus kan je helaas niet helpen
Superfoto's! Ik merkte net dat wij dezelfde ceremoniemeester hebben :).Wij trouwen op 30 maart en tot nu toe een heel vlotte samenwerking!
ja iedereen heeft er mee getsoeft dacht aan alles , mooi op tijd zonder dat het militair regime voelde . heel de suite was er lyrische over